Een vraagje; ik ben nu ongeveer 13 weken zwanger van mijn tweede....maar ik heb al zo'n enorme buik.....ik lijk echt wel 20 weken zwanger! Bij mijn eerste was t pas na een week of 16 een beetje te zien.... Het maakt mij niet uit hoor, maar ik ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen....en als dit zo doorgaat, ben ik wel een beetje bang hoe ik er over een maand of twee uit zal zien!
Het gaat vooral sneller, maar zal net perse groter worden dan de vorige keer hoor! Bij mij was het buikje elke keer in het begin ook al snel zichtbaar, maar rond de 20 weken ergens was het steeds wel gelijk.
hahahaha hier ook 13 weken zwanger en ben al gigantisch voor mijn idee maar ook andere maken weleens een opmerking van goh bijna op de helft zeker uhm nee net 13 weken dus ben heeeeel benieuwd wat de rest van de zwangerschap meebrengt
Schijnt heel normaal te zijn als je al eerder zwanger bent geweest. Alles is al opgerekt dus minder weerstand. Mensen vragen mij nu al dat het vast niet lang meer duurt.. Uh... nou nog 3 maanden hoor
Ik herken het helemaal! Collega's reageren heel verbaasd als ik zeg dat ik nog 9 weken moet werken en in de stad werd ik vanmiddag heel meewarig aangekeken alsof ik op het moment van bevallen sta Ene dag kan ik het beter 'handelen' dan de andere, maar ik weet iig dat het een beetje bij een tweede zwangerschap hoort!
Ik moet zeggen bij mij niet, terwijl ik in december nog ben bevallen van mijn eerste kindje. Het ging zo ongemerkt dat ik pas bij week 19 ineens mijn lichaam zag veranderen vooral mijn borsten(niet wetend dat ik toen 19 wkn zwanger was). Week 21 kwam pas een buikje, wat 2 weken later wel echt een buik is. Ik schrok ook enorm vorig week bij de echo toen ze mij vertelde dat ik 22 weken was.
Ik heb het ook nu bij de tweede, je zag het al veel eerder en ben nu dikker met 19 weken dan bij de vorige
Dat had ik bij mijn zwangerschap ook terwijl het de eerste was, kreeg steeds de vraag of het er 2 waren . Ben ook 40 cm in buikomtrek toegenomen tijdens de zwangerschap, daar heb ik nu een 'mooie' hangbuik aan overgehouden die ik probeer weg te werken