Ik ben echt bijna heel de dag verschillende fora aan het bezoeken, alles wat me te binnen schiet zoek ik op, Facebook, m'n email..... Gek word ik er van. Wie herkent dit? Daarom heb ik besloten dat ik morgen de hele dag m'n mobiel uit zet en niet achter m'n laptop mag. Het loopt de spuigaten uit.
iphone is zwaaaaarverslavend idd, maar ow zo leuk! Ik heb 3dgn mijn laptop niet aangeraakt en vandaag weer voor t eerst, maar een dag zonder iphone en ook nog uitzetten? Nee dat gaat me te ver hahaha. Knap van je, succes alvast !
Ik leg hem soms bewust in een andere kamer neer. Of als ik met mijn vriend uiteten ga, laten we ze bewust thuis. En dat is zo fijn. Eigenlijk wil ik ze ook de slaapkamer uit hebben. Uh driemaal raden waar ik nu ben. Maar het is dan ook nog de wekker van mijn vriend. Er staat ook een gewone wekker maar die vlieger gaat niet op. Sterkte meis
toevallig zie ik jullie hier ook vrij vaak inderdaad. Eigenlijk moet ik nu ook echt gaan slapen denk dat ik dat dan maar eens ga doen! Tot overmorgen! Kijk nu al uit naar nieuwe reacties
Wow zelfs uitzetten?! knap hoor!!! Ik kan het niet. Ga altijd hetzelfde rijtje af, vooral whatsapp is geliefd! I love mijn iPhone, zou nooit meer anders willen