Anderhalf jaar te laat voor ons, maar er zijn nieuwe, minder oudbollige geboortezegels die binnenkort worden verkocht Geboortezegel wordt na 18 jaar vervangen
Je kan hier een oproepje plaatsen en je postzegels bij elkaar scharrelen bij mensen die er nog wat over hebben
Nou haha, ik heb twee keer geboortekaartjes verstuurd en er heel wat ontvangen in der loop der jaren, maar ik wist niet eens dat er zoiets was als een geboortezegel. Wij hebben altijd gewoon de normale postzegels gebruikt en het is me eigenlijk nooit opgevallen dat er op andermans kaartjes andere zegels zaten. Ik zal ze zelf niet meer gebruiken, maar ach een mens is nooit te oud om iets te leren zullen we maar zeggen .
Ja of nu alvast een paar velletjes zegels kopen als je de oude leuker vind. Die nieuwe zijn straks vast weer wat duurder. Ik vind de nieuwe leuk, maar de oude vond ik ook prima hoor. Ik vond het wel leuk om speciale zegels te gebruiken voor de geboorte. Voor de bruiloft hadden we fotozegels. Ook leuk.
Ja dat laatste vond ik dus ook. Ik ga eens even kijken hoeveel ik er nodig heb en dan koop ik ze idd alvast.
Helaas ook al ophef om deze nieuwe postzegel....zucht. https://www.facebook.com/DokterBertho/photos/a.238566466305723.1073741828.235226879973015/415081801987521/?type=1&fref=nf
Ok.... Tsja, om eerlijk te zijn had ik nog niet zo ver doorgedacht. Ik zie retro - symbolen die veel mensen associeren met baby's. Dat er een fles opstaat, daar stoor ik me niet zo aan... Er zijn maar weinig kindjes die echt nooit een fles krijgen, toch? Ook moeders die borstvoeding geven kolven wel eens af als ze even de deur uit willen / alcohol willen drinken.