Expeditie Robinson 2008

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door ppver, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ppver

    ppver Fanatiek lid

    26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Vanaf zondag 31 augustus kun je gaan kijken naar het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson.


    De tiende editie ‘Expeditie Robinson’ gaat back to basic. De eerste aflevering van het avontuurlijke RTL 5-programma gaat zondag 31 augustus meteen heftig van start. De kandidaten van de twee teams zijn met hun linkerenkel aan elkaar vastgeketend, waardoor ze alles, maar dan ook alles, samen en in aanwezigheid van elkaar moeten doen. Privacy is totaal niet aan de orde. De vraag is hoe lang ze deze onhandige situatie zonder problemen volhouden. Presentatoren Ernst-Paul Hasselbach en Evi Hanssen zijn terug met dertien splinternieuwe afleveringen van ‘Expeditie Robinson’. Het gevestigde thema bij deze afvalrace staat ook dit keer als een huis: Wat gebeurt er met zestien doodgewone mensen als zij uit hun vertrouwde omgeving gehaald worden en met elkaar op een onbewoond eiland verblijven?

    Twee teams van acht kandidaten nemen het tegen elkaar op, zonder de mensen van het andere team te kennen. Door hun innige verbondenheid met de enkels leren ze elkaar in elk geval sneller en beter kennen dan ooit. Niemand kan zich de eerste dagen anders voordoen dan hij of zij is en dat zorgt gelijk voor een enorme teamspirit. Maar voor hoe lang heerst deze spirit en kun je daarmee bergen verzetten? Zodra de kettingen eraf zijn en de magen gewend raken aan het weinige voedsel, volgen de intriges en leugens elkaar al snel op. Afspraken worden geschonden, vrienden bedrogen en vijanden gemanipuleerd. De overwinning wordt aan niemand gegund. Hoe verder de expeditie vordert hoe verrassender de eilandraden. Niets is wat het lijkt. Voor de hand liggende underdogs blijven langer in het spel dan iedereen vermoedt, typische winnaars vliegen er onverwacht uit.

    Het nieuwe seizoen biedt echter meer dan intriges alleen. Voor het eerst lukt het de kandidaten om met een zelfgemaakte val een varaan te vangen. En de kandidaten moeten zelfs van eiland verhuizen omdat de idyllische archipel in Maleisië wordt overspoeld door een enorme hoeveelheid ruwe olie, waardoor er geen voedsel meer uit zee gehaald kan worden.
    Uiteindelijk kan maar één kandidaat de ultieme Robinson zijn. De winnaar van deze ‘Expeditie Robinson’ moet in elk geval beschikken over een flinke dosis wilskracht, uithoudingsvermogen en teamspirit.

    Uitzending: vanaf zondag 31 augustus, tussen 20.30 en 21.30 uur bij RTL 5

    Bron: RTL.

    Op de site van RTL is ook al een trailer te zien van de komende expeditie Robinson.
    http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/home/

    Tevens is de serie ook te volgen op de belgische zender 2BE.

    Zo te lezen en te zien gaat het dus weer een mooie serie Expeditie Robinson worden.
     
  2. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ga zeker weer kijken. Het wordt volgens mij erg heftig aan de voorstukjes te zien.

    Leuk!
     
  3. MamaSon

    MamaSon Niet meer actief

    Top, eindelijk weer eens een leuk programma op tv! Er is niet veel soeps op de zenders tot nu toe.
     
  4. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Jaaaaa, wij gaan ook weer kijken! :D
     
  5. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.153
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    nog 1 weekje geduld :) ! ik kijk er al naar uit!
     
  6. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Wij gaan ook weer kijken :D
     
  7. Jaimy en remco

    Jaimy en remco Bekend lid

    14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Altijd als ze zomer bijna voorbij is komen de leuke programmas weer. En veder is er heel de zomer niks op tv maar we gaan we lekker elke zondag voor de buis
     
  8. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    Zag gister weer de reclame ervan. Ga zeker weer kijken. Vind het altjd wel leuk.
     
  9. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oh ik ga ZEKER kijken!
     
  10. Ienieminie

    Ienieminie Bekend lid

    8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Jippie! Ook ik ga kijken.
     
  11. fantasy

    fantasy Actief lid

    24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Ik had de voorstukjes al gezien en kijk er echt naar uit! Ik heb tot nu toe alle seizoenen gezien en ga deze dan ook zeker volgen! Wat ik erover lees en zie, lijkt het me een heftig seizoen te worden! Ik ben zeer benieuwd. :D
     
  12. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk, dit ga ik ook weer volgen!
     
  13. ppver

    ppver Fanatiek lid

    26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Yes de namen van de kandidaten zijn inmiddels bekend. :D
    Door de stukjes die er over hun geschreven zijn krijgen we nu al een eerste indruk van ze. 8)
     
  14. boni001

    boni001 VIP lid

    1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ja, het is begonnen! Had de eerste uitzendingen gemist maar net even bijgekeken via internet. Ben benieuwd wie er gaat winnen en hoever iedereen komt...
     
  15. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    ooooo chips nee he.... vergeten te kijken.. wanneer komt het?
     
  16. Adine

    Adine Fanatiek lid

    12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    zondagavond 20.30 op RTL 5.
     
  17. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    bedankt,
    Zal vanavond er voor gaan zitten als wij optijd thuis zijn van een verjaardag...
     
  18. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.453
    1.634
    113
    Brabant
    weet iemand of en wanneer het herhaald wordt?:)
     
  19. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Op zaterdagavond wordt het herhaald!
     
  20. boni001

    boni001 VIP lid

    1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    of via internet, uitzending gemist bij www.rtl.nl
     

Deel Deze Pagina