Expeditie Robinson 2009

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door baby blue, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    dat is prima alvast bedankt! :)

of dat de psychologe toch psychologisch niet helemaal 100 % in elkaar zit ;)

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Nou ik heb me ook wel eens afgevraagd: Als ik mee zou doen, zouden mensen dan nog wel zo'n positief beeld van me hebben ;) ? Alleen al door vermoeidheid wordt bij de meeste mensen het goede humeur flink aangetast ;)

3. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Nou, precies, hahaha... :D Dat zou ik persoonlijk toch voor mezelf willen houden... :p

4. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Dat zou wel humor zijn :D

5. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    er waren wel vaker van die psychologische figuren daar, die hadden iig niet voor niets dat vak gekozen zeg! aparte gevallen hahaha

mag je trouwens maar 1 persoonlijk item meenemen of mag je standaard je tandenborstel enz. meenemen? en wat zouden jullie dan meenemen als je wat moest kiezen naast de standaarddingen?

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

vind het altijd zo'n top programma en vind eddy zoey ook wel de geschikte kandidaat. Ben benieuwd hoe het dit jaar zal vergaan. Met in principe alleen vrouwen (en stiekem de mannen dan)

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

een goed mes, dat is altijd wel erg belangrijk geweest....

8. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Ik weet niet wat je standaard mag meenemen. Mag voor iedereen op het eiland wel hopen dat een tandenborstel etc tot de standaard uitrusting behoort... Maar volgens mij is dat niet zo...

Als ik zelf 1 item mee mocht nemen dan.... Een foto van mijn zoontje zou denk ik nog meer heimwee betekenen. Dus waarschijnlijk zou ik iets praktisch meenemen. Bijvoorbeeld een mes of visnet of zou een aansteker ook mogen? Scheelt wel heel veel wrijfwerk met houtjes... Maar echt Robinsonwaardig is dat natuurlijk niet, haha... :p

9. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ach jij bent niet zo erg hoor. Ik vind kamperen erg leuk zelfs in een tent, maar ik ben geen Robinson-materiaal. Ik zou namelijk een volledig ingerichte camper mee willen nemen. ;)

10. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Haha...maar dat past niet in je rugzak :D

11. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Dat er mannen onderweg waren naar de vrouwen toe, dat was natuurlijk al bekend... Maar hoorde ik het net goed dat hun eigen mannen onderweg zijn naar hun vrouwen?

12. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Haha... ik heb al antwoord op mijn eigen vraag... Niet hun eigen partners dus.

De eerste uitzending zit er op... Wat vonden we er van? Ik heb wel smakelijk gelachen :D Alleen vrouwen op een eiland, wat een giller :p

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Vond het wat tegenvallen eerlijk gezegd

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vond het wel leuk om te zien, maar goh, we mochten wel zeggen over advocates zeg... jeeee Carine.... die zegt dat ze zo aardig is etc en vooral : Ik laat me niet leiden door emoties.... en pats, alle meiden die op haar gestemd hebben, staan onderaan de lijst... ze kan goed praten, maar het klopt allemaal gewoon niet.
    Die ligt er zo uit als het team daar de kans voor krijgt.

Eva vind ik wel erg goed... En esmeralda trouwens ook. Nouja ik ben benieuwd wat er nog komen gaat.. (behalve de mannen haha)

15. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

heb zelf het laatste stukje gemist dan ;) vanaf de laatste reclame niks meer gezien :$ het onweerde hier ;) dus dan moeten de stekkers eruit van mij.. :$

maar ik vind die Eva toch wel erg goed tot nu toe. En die Carine een verschrikking ;)

16. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Oh balen! Kijk je het laatste stukje binnenkort nog even online ;)

Volgens mij is Eva wel een pittig vrouwtje. Die Carine weet helemaal niet waar ze het over heeft. Jong dus geen ervaring?!?! Ik krijg de kriebels bij mensen die dat zeggen... en dat noemt zich zelf een top advocate, haha... "Mensen komen graag naar mij toe". Ja, dat hebben we gezien ja :D

Die ligt er snel uit inderdaad.... maar je zult zien dat ze dan immuniteit wint :$

17. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Jammer dat die Bea eruit moest, dat leek me wel een pittige dame. Ik heb haar alleen maar zien werken!
    Sabine, liet zichzelf wel heel erg kennen hoor. Niet zwaaien en mensen die op haar gestemd hadden gelijk onderaan zetten. Dan kies je niet de zwakste!

Carine, wat een vreselijk wijf. Ze deed helemaal niets, gaf vreselijk af op jonge meiden, alleen omdat ze jong zijn. Viel niet mee te praten!
    Ik zou daar ook gelijk ruzie met haar hebben en zou niet pikken wat Eva pikt! Bah.

18. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ooooh heette ze Carine, dat vervelende mens wat zo ontzettend neerbuigend deed naar die meiden? Wat een draaaaak zeg! Ik heb me weer (heerlijk :D) lopen ergeren zeg.
    En maar zeggen dat dat blondje nog geen levenservaring heeft etc. Nou ik heb nu al respect voor haar vanwege haar blinde zoontje, volgens mij is het een topwijffie.

Nou, ik heb gesproken ;)
    Fijn dat ik mijn ergernissen hier kan spuien zeg, dat lucht op hihi.

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier ook gekeken. Vond het wel lachen met al die kippen op een eiland.
    Ergde me ook aan Carine...

Ben benieuwd of de mannen het halen en hoe het dan gaat.

Zondag toch een extra uitzending?

Kwebbel

20. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    heerlijk alleen maar vrouwen op het eiland, dat word oorlog!!!!

ben iig blij dat ik er zelf niet tussen zit.

Deel Deze Pagina