Hihi, mij ook niet gezien in dit geval. Vròuwen, En als het binnen 1 dag al raak is, laat staan een week later!
Extra uitzending? Direct even bekeken... maar ik denk dat dit de herhaling is... Al vind ik het wel gek dat het èn om 16.10 uur en om 22.30 uur wordt uitgezonden. Als er een extra uitzending zou zijn geweest, dan hadden ze het gisteren toch wel vermeld, lijkt mij? Iig heeft Femmy geluk, programma wordt dus toch herhaald
Zie hier Expeditie Robinson 2009 één grote catfight | Zappen en volgens mij is er een extra uitzending ivm de mannen
Oww...lees hier dat het toch weer anders is Mediacourant.nl RTL 5 schrapt extra uitzendingen Expeditie Robinson Kwebbel
hahaha dat zien we zondag dan wel net even het laatste stukje terug gekeken. Nu al zin in de volgende aflevering. moet er zelf trouwens niet aandenken in de jungle ik ben al bang voor een huisspin hier in huis haha
Oh, jammer... had wel zin in een extra uitzending... In de eerste link stond ook nog een andere link waarbij zij het hadden over dagelijkse afleveringetjes. Die zullen dan zeker ook niet waar zijn? Femmy: 1 van de 2 uitzendingen van zondag zal vast een herhaling zijn, maar de vraag is dus even welke... Misschien beide? Maar dat lijkt mij ook weer een beetje overbodig.
Wij zaten gisteren ook te kijken en kwamen erachter dat er een bekende van ons mee deed. Mijn man was vroeger marinier en een van de dames: Simone werkte daar vroeger in de zorgdienst, of hoe noem je dat, kan even niet op de naam komen. Vroeger was ze behoorlijk mollig, maar ze was nu heel veel afgevallen zei hij. Ze heeft natuurlijk flink getraind voor ER.
Mirella28, wat leuk dat er een bekende meedoet. Dat maakt het kijken extra spannend! Femmy heb je de herhaling nog bekeken? Vanavond een nieuwe uitzending. Zag ik het goed dat het vanavond voornamelijk over de mannen in de jungle gaat? Wat zullen die zich belazerd voelen dat ze de hele tijd de rugtassen van de vrouwen hebben mee moeten sleuren Heb er weer zin in!
Ga ook weer kijken vanavond! Wat een vreselijk mens die Carine.. ben benieuwd hoe het vanavond zal gaan.
Heb het vorige week ook gezien en ga vanavond zeker ook weer kijken maar daar gaat nog heel wat wrijving komen tussen de dames hoor dat kan gewoon niet anders , hahahahaha ... Allemaal vrouwen die heel verschillend zijn en dan ook nog eens honger hebben en zich niet fatsoenlijk kunnen douchen , nee dat kan gewoon niet goed gaan
Was een echte mannenavond. Vind het wel leuk, die afwisseling. Die meiden liggen volgens mij best vaak in de zon.
Ja heb het nog gezien!! was leuk vanavond, die ene die de hele tijd eten ging zoeken en op een gegeven moment zaten ze daar mieren te eten hahaha nou 3 mieren zullen ook niet echt vullen.. en dan die oudere vent helemaal blij dat er vrouwen zijn verderop.
Het was een leuke uitzending, helaas alleen niet zo spectaculair... Iets te weinig actie Maar die bloedzuigers, brrr.... Kan me niet voorstellen dat je dat niet voelt
Hahaha.. die kerels met die rugtassen.. arme zielen.. Wat denken jullie? Gaan ze het redden? Lijkt me nu wel snel gaan op dat vlot, Maar nu ze die kist toch al open hebben.. kunnen ze dan niet beter 3 tassen per persoon dragen? Of moeten ze mét kist bij de finish komen? Heb het begin even gemist.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een beetje tegen vind vallen tot nu toe De eerste aflevering was alleen maar gezeur en gemopper op elkaar met name die twee vrouwen die gekozen waren door de vrouwen, ik snap ook waarom ze gekozen zijn, wat een zeikerds zeg, vooral die vrouw die ouder is dus wijzer denkt te zijn (ben de namen ff kwijt) En die van gisteren was een beetje eentonig, een hele uitzending over het dragen van een kist met tassen erin 8) Ik hoop dat de mannen er snel zijn en dat het dan ouderwets leuk wordt.