Expeditie Robinson 2009

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door baby blue, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Ik weet ook zo niet wat de regels omtrent de kist waren. Ga er wel van uit dat de kist aan moet komen op plaats van bestemming. Volgens mij is er ook niets gezegd over het eventueel openmaken van de kist.

De vlot gaat zeker snel... alleen denk ik dat ze zich een beetje hebben vergist in de stroming ;)

Hopenlijk volgende week wat meer spanning en actie!

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vond het wel leuk gisteren, wel jammer dat er geen verder proeven/spellen te zien waren. Maar je leerde de mannen zo wel even heel goed kennen. Beter dan de vrouwen, omdat die natuurlijk met veel meer zijn.

Ik denk zelf dat er straks 1 moet vertrekken en dat de mannen de 2 nieuwe kampen gaan bepalen, naar aanleiding van de foto's van de dames die aan de tassen hangen.

Dat ze de kist opengemaakt hebben, is een mooi excuus voor de makers, om weer een extra sanctie ofzo op te leggen, om alles wat spectaculairder en onverwachter te maken.

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oke...wie heeft zich ook enorm zitten ergeren aan die Simone met dr grote bek, denkend dat zo oh zo'n stoer wijf is? :x BAH hoop dat ze dr snel uitvliegt!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    yups ik!! (je bedoelt toch die dokterassistente bij t leger?) vre-se-lijk....

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik ga nu even terugkijken

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    in het begin dacht ik nog: wauw, sterke vrouw.. en nu.. pffff iets TE.. jammer dat Lianne gelijk afgestraft is, ook door de andere helft.
    Ik ben benieuwd hoe Carine het gaat doen, of ze een beetje bijgedraaid is door het zien van de vreugde van de overwinning...

7. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit er al weer klaar voor :D

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja, vre-se-lijk! Blegh! Wat een achterbaks, vervelend kut wijf (oeps, sorry ;)).

Ik vind de opzet wel echt heel leuk, met de mannen die tenminste ECHT een expeditie hebben meegemaakt. Super stoer!

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wat denken jullie er van? Nu al meer meiden (in de reclame) die het moeilijk hebben. Zouden ze dit jaar rekening gehouden hebben met een aantal vroegtijdige afvallers/opgevers? Er zijn nu natuurlijk wel erg veel mensen als je iedereen bij elkaar optelt, maarja als er al 3 naar huis gaan (nu al) dan loopt het aantal al hard terug.

ow.. het begint weer :)

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Bedenk nu wel opeens nu ik die vrouwen allemaal zo samen zag:

Wij vrouwen klagen vaak over onze mannen, maar meeeeeen wat ben ik blij dat er mannen bestaan. Nu zie je dus wat voor kattige, dominante, uber-emotionele, jankende schepsels wij vrouwen wel niet zijn als je ze samen op een eilandje propt. Zou helemaal gek worden van dat gezeur hahaha.

11. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik ben het echt helemaal met je eens !! Geef mij maar mannen hoor , maar dit vind ik in het dagelijkse leven ook , bijv. met werken dat ik dus liever met 10 mannen werk dan met 10 vrouwen ...

Die Carine , wat een vreselijk zeikwijf :)

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hahaha inderdaad Meryem!!

Ik vond het weer leuk en ik ben wel een fan van Esmeralda en Marjolein... ik ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen. Wel een beetje jammer dat ze niet lieten zien hoe ze de proef hadden gedaan met de puzzel (hoeveel schelpjes ze goed hadden) en of er nou vis zit in de fuik die Esmeralda heeft gemaakt.

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja, maar als je 5 van die types had zoals Igor.... Dan wordt je volgens mij ook gillend gek...

14. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Oke die had ik ook na een week gewurgd volgens mij , die mafkees ..

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja mannen heb je echt nodig! Mijn studievereniging had afgelopen jaar een bestuur met alleen maar vrouwen en dat is ook volledig uit de hand gelopen... Ik zat in een bestuur van 3 vrouwen en 2 mannen en de mannen hebben ons vrouwen af en toe echt geremd :D

Ben ik trouwens de enige die esmeralda niet zo leuk vindt? Ik vond haar tijdens de challenge echt niet oke. Ze legde de schuld tijdens de opdracht volledig bij dat andere meisje neer, terwijl je dit toch echt samen doet. Ik heb het idee dat ze zich echt verheven voelt boven de anderen en snap ook niet zo goed waarom mensen zo lovend zijn over haar... Ik krijg er in ieder geval geen goed gevoel bij.

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Ik geloof dat de andere meiden in de expeditie dat ook al vonden.... Ze ging nu wat te ver. Anderzijds herken ik dat JUIST wel van langs het voetbalveld, dan mensen je er zoooo graag doorheen willen slepen en dan zo tekeer gaan om je eigen motivatie en die van de ander hoog te houden... Maarja,, nu ging ze net te ver, ze walste nu over haar partner heen en dat had ze dan eigenlijk ook moeten zien en het anders aan moeten pakken.
    Erg jammer.. Tegen een groep werkt dat wel denk ik (met dat waterrad deed ze het eigenlijk ook) , maar als je er zo recht tegenover staat dan is het wel heel heftig en dichtbij...

17. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Daar was ik dus ook benieuwd naar... Het zal er wel niet toe hebben gedaan, toch was ik wel benieuwd hoeveel schelpjes er uit eindelijk toch nog goed lagen...

En die visfuik inderdaad. Je zag er niets meer over terug...

Ben benieuwd naar de nieuwe ontwikkelingen. Carina zit voorlopig nog wel even op het eilandje... Denkt ze nu werkelijk dat leeftijd met kennis en ervaring te maken heeft??? :( Volgens mij schaamt ze zich rot als ze de uitzendingen terug zit...

18. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik wil het ook weten van die fuik zag er erg goed uit maar jah is hij blijven staan hebben ze wat gevangen???

Eigenlijk vind ik een uurtje per week ook erg weinig! volgens mij gebeurd er veel meer....

Wat ik me ook afvraag krijgen ze gewoon water? ennuh zonnebrandcreme??

19. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Het lijkt mij wel dat ze water krijgen toch? Dat heb je gewoon echt nodig. Kan me herinneren van vorige expedities dat er watertonnen stonden?

Uurtje is ook veel te kort, haha... zullen vast nog veel meer leuke kijkmomenten zijn! :D

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    water hebben ze inderdaad. Hoe het werkt weet ik niet, maar je zag ze altijd met de bidonnen lopen.

Deel Deze Pagina