Top niet hoe Eddy Carina aanpakte bij de eilandenraad Hij sloeg de spijker op zijn kop. Hij stelde de perfecte vragen, hihi...
Whaha jah eddy deed het fanastisch alleen is het haar wel gelukt....jammer he! Verder ben ik zeker voor het kamp waar Esmeralda zit noord volgens mij.. Die meiden irriteren me wel zeg ze liggen heeeel de dag in de zon te bakken alsof ze op vakantie zijn!
Gister weer een mooie uitzending geweest.. Alleen die Igor, vreselijke vent zeg! Wel jammer dat ze hem niet naar huis hadden gestuurd. Van de ene kant snap ik wel dat ze die esther hebben gedaan, maar eigenlijk ook weer niet. Vind dat andere kamp wel leuker, die 2 mannen zijn echt stoer. Heerlijk om te zien hoe ze daar aan t huilen waren achter de laptop haha..
Ja die 2 jankende mannen, mooi he Igor, die gaat er de volgende keer uit, trust me..... En die wijven...gadverdamme, ze willen persee mee doen met ER en wat doen ze heel de dag en elke dag?? In de zon liggen bakken of in de zee lopen miepen met mekaar............ga verdorie hout zoeken, eten zoeken, vissen, een hut bouwen......maakt me niet uit, maar die IETS!! :x
Ik had eigenlijk ook wel gehoopt dat hij in elk geval 3 stemmen ofzo had gekregen. Dat esther alleen haar stem aan Marjolein geeft, dat snap ik dan weer niet... pfff die stem kan haar nog duur komen te staan wanneer er straks ergens een gelijkspel uitkomt. Want dan telt hij ineens wél mee.
Ik vind het jammer dat er niet echt een spel gespeeld wordt. Bij de eleminatie is het totaal niet spannend, de zwakste die naar huis wil gaat eruit. Niet de sterkste of irritantste. Ze vreten niets uit, zitten te zeuren. Ik word er zelf moe van!
Ben bang dat ik je hierin inderdaad gelijk moet geven... Misschien dat de actie nog komt? Als allen met heimwee en dergelijke terug zijn naar huis? Maar ondanks dat blijf ik toch aan de buis gekluisterd
inderdaad ik geloof ook wel dat dat een beetje door de mannen komt... Het zijn dit jaar (op igor na) allemaal zeer sympatieke mannen. Niet van die holbewoners... Ik vind het zelf erg jammer om te zien dat Eva het ook zo moeilijk heeft, dat vond ik toch wel een sterke vrouw.
de samensmelting...en nu 3 mensen die geen vuur maken of te laat er uit volgende week...damn, dat betekend dat de sterksten er wel uit kunnen gaan..... De proef met de ijsblokjes...ik heb wel gelachen hoor haha die Igor helemaal eronder.......
Vond het wel een leuke uitzending gister. Nu is Igor ineens weer helemaal veranderd, toch een leuke normale vent hahaha.. Nou ben benieuwd, je zou maar net de pech hebben en geen vuur kunnen maken. En als ik eruit wilde zou ik echt niet m'n best gaan doen, hihi.. Zo die Rita vind ik er echt slecht uitzien, botten steken er gewoon bijna uit.
nou ik vond het toch wel stoer hoor van hem... Zéker ook van Rita, die het bij het andere team deed. Echt respect voor beiden. Zeker als het ijs zo bij je borstkas komt en je daarna helemaal bedolven bent onder het ijs. En dan de kou.... brrr Ik ben alleen ook bang dat er leuke en goede en sterke kandidaten uitvliegen nu, door dit vuur maken. Ik heb er best wel een aantal die er perse niet uit mogen wat mij betreft: Marcel (ook voor Marina ) Esmeralda Dennis Eva Rita en Kurt & Jeroen verdienen het ook zeker te blijven Er zal er vast wel minimaal 1 van dit lijstje moeten vertrekken... Overigens wel bijzonder he, hoe zo'n finaleplaats uiteindelijk toch een last blijkt te zijn....
Ja idd die finaleplaats, best lullig, want er komen ook proeven waar bij ze eten oid gaan winnen, zou ze dan ook niet mee mogen doen? Best lullig ergens, mja....aan de andere kant.... Oh ik vond het ook heel stoer van beiden hoor met dat ijs!!! En idd ze ziet er echt DUN uit, eng dun...
Moet me inhouden, kan de updates hier nog niet lezen... Heb de laatste aflevering namelijk nog niet gezien door omstandigheden. Ben wel erg benieuwd naar de ontwikkelingen
hadden jullie dit al gelezen? Infecties en hallucinaties van Expeditie Robinson - Breda - Regio - bndestem
Zowhee das niet niets zeker dat er blijvende schade is ontstaan bij andere kandidaten! Je moet wat over hebben om 50.000 euro te winnen!
Sja, als je in zulke landen gaat bivakkeren én op zo'n manier een tijdje leeft, kijk ik er niet van op. Anyway...gister...wat vonden we? Ik heb me kapot gelachen dat Igor gewonnen had! Maar dat met die kokosmelk was gewoon uitlokken, dat moet ie niet doen. Maar dat er op jeroen gestemd was, daar schrok ik erg van! ik hoop dat simone eruit gaat volgende week.
Ik vond het de spannendste uitzending van de hele expeditie tot nu toe eindelijk wat leven in de brouwerij. Jammer dat Igor er niet uitligt. Van te voren wist ik al dat hij de eetproef zou winnen. Hij gaat erheen om te leren hoe je moet samenwerken maar het is een grote egoïst. Van Jeroen had ik ook niet verwacht
Ja ze waren niet blij met igor zijn eetproef... En dan dat laatste hapje wat hij nog even mee pakt ieghh... Ik kon er trouwens niet naar kijken die eetproef... Werd er helemaal misselijk van... Ik vond het ook jammer van jeroen had het echt niet verwacht...