Expeditie Robinson 2009

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door baby blue, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vond het ook vreselijk hoe de brieven verbrand werden. Al geloof ik best dat er kopie´s van zijn ergens En die brief die Esmaralda aan Marina gunde, vast aardig bedoeld.. maar ook keiharde tactiek natuurlijk. Marina blijft er natuurlijk tot het einde in, en zo ontwijkt ze waarschijnlijk stemmen van Marina door deze actie.

Voor de volgende keer zie ik liever Marjolein eruit dan Rita.

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    En heel slim van haar om eerst een paar apart te leggen om daaruit dan een keuze te maken.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    haha ja dat ook..

Dat diegene weten dat ze ook goed bij haar liggen (of ze doet net alsof) en ze zo ook bij hun er beter voor komt staan. (snap je me nog? haha)

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    alsof het nog niet duidelijk was dat ze voor dennis zou kiezen...come on... 8)

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wat ik niet snap he, maar dat ben ik :p

Hoe kan je wel niet zolang je kindertjes achterlaten en een maand lang in onwetendheid hoe het met je kinderen gaat leven :(

Als je ook kijkt hoe jong de kindertjes van Rita nog zijn bijvoorbeeld.

Zit je een maand lang op een eiland zonder dat je even naar huis kunt bellen om te vragen hoe het gaat. Ik krijg al kippevel en wordt er naar van als ik er alleen al aan denk.

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.070
    2.209
    113
    Brabant
    ik bel al 2 keer als ik slaapdienst heb... haha. niks voor mij dus.

Igor eruit, super! :)
    Marina vind ik een tof wijf!
    Rita ook! (had zo met haar te doen, toen ze in dr broek gepoept had, t zal je maar gebeuren)
    Esmeralda gaat winnen denk ik, hoewel ik niet haar grootste fan ben
    Jeroen mag er nu wel uit, wat mij betreft.

Zo zullen ze naar me luisteren??:)

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    @bloem: Nee dat snap ik ook niet ;) . Maar ja, als het een soort van droom van je is... En dit is je kans... Maar sinds ik een dochter heb, is het geen droom meer -voor zover het dat was ;) -ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat ik fysiek (en daarom ook mentaal) niet sterk genoeg zou zijn om het vol te houden.

Verder over die brieven: Ik was zoooo blij dat Marina een brief kreeg. Tactiek of niet, ik hoop dat ieder ander hetzelfde gedaan had. Ik zei het gelijk tegen m'n man.... Ook al heeft ze maar een ansichtkaart (en geen brieven en tekeningen) , ik hoop toch zoooo dat Marina haar post krijgt!
    Dat ze uiteindelijk Dennis koos was inderdaad wel te verwachten, ik had hem alleen niet zoooo emotioneel verwacht ;) .

En wat mij betreft mag Marjolein er nog wel in blijven, misschien omdat ik me wel een beetje in haar kan verplaatsen.

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Jeroen eruit??? wrom? Van mij mag hij winnen!
    Esmeralda vind ik echt een vreselijk mens.

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik hoop juist dat Marjolein er in blijft, omdat ik het wel leuk zou vinden als een underdog opeens heel ver komt ;)

Rita mag er van mij wel uit, omdat ze gewoon echt te verzwakt er uit ziet. Ze is zo ontzettend vermagerd!

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Een vriendinnetje van mij heeft trouwens met expeditie robinson meegedaan, maar met het seizoen waar 100 mensen op 1 eiland zaten ;) Dat wisten zij niet van tevoren dus dat was een mega teleurstelling voor haar. Ze heeft het volgens mij gered tot de laatste 30. Alsnog vond ze het wel een super ervaring. Ik heb van haar een ontzettende emotionele e-mail gehad toen ze weer thuis was. Dat besef hoe goed je het thuis hebt, welke mensen daar allemaal op je wachten, dat had ze heel sterk. Wat volgens mij alle kandidaten heel erg hebben.

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oh nog even...ik zei gister nog tegen mijn vriend; ik snap niet dat iemand dr kindjes zo kan achterlaten om een maand op een eiland te gaan zitten. Moet er niet aan denken!!! Mja, dat ben ik.

Marjolein..JA die moet blijven! Lekker blijven en het schoppen tot de finale, leuk!! :D
    Jammer dat Igor eruit is, hou wel van een relletje op z'n tijd :p

12. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Bah wat heb ik mij gisteren geirriteerd aan die Marina zeg. Ik vond 'r eerst wel ok, maar hoe ze alle woorden van Jeroen zat te verdraaien.. Aaarrghh wat heb ik er toch een hekel aan als mensen zo zijn. Hij zei helemaal niet dat hij de sterkste speler is. Hij zei dat hij EEN sterke speler is en dat is ie toch ook? Volgens mij betekent hij best veel voor de groep.
    Ze was gewoon kwaad, omdat ze donders goed weet dat hij gelijk had en zich dus aangesproken voelde. Zij wil toch ook graag met 'r vriendje Marcel naar de finale?
    Ik mag toch hopen dat Jeroen ervoor zorgt dat ie het duel wint. Ik hoop sowieso dat hij de expeditie wint en nu al helemaal! Go Jeroen!!!!!!!!! :D :p

Waarom zit die Marina trouwens sowieso in de finale?? Heb het begin van de expeditie namelijk niet echt gevolgd.

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ futuremama: er was een proef waarbij je alvast een plek in de finale kon winnen. Die won zij dus.

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Van mij mag Jeroen trouwens ook wel winnen!

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Marina heeft in het begin een proef gewonnen waardoor ze meteen in de finale stond..

Gister snapte ik Marina ook niet.. Wat een gezeur om niks :(

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    precies dus :p

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik vond idnerdaad ook dat ze zijn woorden zat te verdraaien. Dacht al dat dat aan mij lag.

18. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik vond Marina ook vreemd doen inderdaad... Vond het sneu voor Jeroen.

Ik hoop ook dat Jeroen erin blijft!

Verder vind ik veel mensen echt van die meelopers, lekker meepraten met iedereen zonder eigen mening omdat ze wel populair willen blijven.

Dennis vond ik gisteren juist weer leuker overkomen dan de vorige keren.

19. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik vond marina ook irritant...

Volgende keer kunnen ze iets inruilen voor immuniteit....
    Ze weten dan niet wie de proef gewonnen heeft en wie dus immuniteit heeft.

Zou dat ook die van Marina zijn???
    Dat dacht mijn man mar ik denk van niet...

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Futuremama; mooi gezegd hoor! Zo denk ik er ook over :D

Deel Deze Pagina