Expeditie Robinson 2010 :)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door baby blue, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Jaaa, ik zit er ook klaar voor, heb er zin in :D

Maar zondag? Wat heb ik gemist? :(

2. rabarber

rabarber Niet meer actief

Je zit wel al vroeg klaar ;)

Zondag was een soort van voorprogramma erop. Werden alle deelnemer voorgesteld enzo :)

3. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Kunt niet vroeg genoeg klaarzitten, haha... Met dat ik mijn berichtje verstuurde, dacht ik hetzelfde :D

Maar dat heb ik dus helaas gemist... nouja, als ik het vanavond maar niet mis ;)

4. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Ja vanavond wordt een heerlijk tv avondje!!!

5. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    En wat vinden jullie ervan?

Die Lange Frans is wel een baasje zeg.

6. tulip

tulip Niet meer actief

pff idd, verder vind ik het wel leuk hoor.

Ik wist niet dat John van Lottum meedeed. Nog een grotere reden om te kijken.:D

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    erg leuk tot nu toe. vind maxim erg grappig en sebastiaan vind ik ook leuk (leuke manier van spel spelen, vond ik ook in wie is de mol) dus ik ben voor het blauwe team :D

8. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ik heb nog geen kant kunnen kiezen ;)
    Door Lange Frans ben ik geneigd voor geel te gaan, maar Maxim vind ik wel heel symphatiek.
    haha jeugd sentiment, Rembo en Rembo.. tjongejongejongejonge ;)

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    jaaaaa....dat waren pas programma's :D haha

10. tulip

tulip Niet meer actief

Ik ben voor de Nl dames!!! En de Belgische heren natuurlijk.:D

11. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    eigenlijk jammerlijk,waarom moet altijd alles met bners gedaan worden? Maarjahet blijft een leuk programma

12. Female

Female Niet meer actief

Vind het juist leuk met bekende mensen dit keer!

Kijk het altijd graag, maar voorheen volgde ik niet alle afleveringen. Ga ik dit keer wel doen.
    Ben benieuwd naar de mensen

Die ene (dikke) kampleider (naam wijt - v. kamp zuid iig) zette Kim op de lijst als zwakste. Volgens mij vergist hij zich daar behoorlijk in, ik denk dat zij juist ontzettend sterk is (en vind haar ook almaar leuker worden!)

Lange frans vond ik altijd wel leuk, maar gister toch wel wat irritant af en toe.

PS die 'belgische johnny depp' is ook wel een lekker ding hoor :)

Oh ja en Sebastiaan lijkt me ook een toffe gast

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.828
    3.350
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik weet nog niet voor wie ik ben.. de nederlandse vrouwen zijn érg sterk denk ik. Maar die belgische Sergio.. brrr wat een verschrikkelijke vent...
    Ik geloof dat ik nederlanders dit jaar gewoon erg leuk vind. Komt natuurlijk ook wel door de vooruitblikken van volgende week: De belgische dame die al opgeeft. Maar oke, zoals gezegd: De nederlandse dames zijn écht sterk!
    Maxim vond ik echter érg irritant in Peking Express - en daar zag ik nu ook al een stukje van terug. Regina Romijn was daar echter toen ook al sterk, hoewel ze natuurlijk toen ook een team vormde met Pieter Storms... Ook iemand die niet van opgeven wil weten :)

14. Female

Female Niet meer actief

Volgens mij is Maxim ook echt een vreemde vogel (m.i. in de niet zo leuke zin)
    Gisteravond was ie ook te gast bij tv lab, echt een rare ;)

15. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ben denk ik toch ook voor de Nederlandse dames, die Belgische mannen nemen we dan maar op de koop toe ;).

De Nederlandse mannen zijn wel leuker dan die Belgische, maar ik zat me wel te irriteren aan Lange Frans. En die Maxim vond ik ook niet zo geweldig gisteren.

Wij waren ook al verbaasd dat Sergio Kim opschreef als zwakste, ik denk echt dat zij één van de sterkste is, zij heeft zoveel doorzettingsvermogen en ze is superfanatiek volgens mij.

16. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Het was leuk! Vond maxim ook raar en sergio mega irritant! Nl vrouwen vond ik superstoer, zeker ook Kim met dat dunne lijfje van d'r zo die andere griet in de houtgreep! Haha geniaal

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.218
    113
    Brabant
    ik ben iig voor de nederlandse vrouwen! wat een powergirls zeg!
    Ik vind sugar natuurlijk ook een held, maar die 2 wat dikkere belgen, jeetje wat een jokers... Ben benieuwd hoe dat gaat.
    En die ene belgische vrouw die er al helemaal doorheen zat?? huh, je bent er net een dag??

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    stoere nederlandse vrouwtjes inderdaad! :D

enne, maxim valt me wel tegen. ben enorm fan van hem geweest toen hij ' rembo en rembo ' deed maar zowel hier als in het programma ' ze is van mij ' (NL3 LAB) vind ik m nogal onaangepast, en daar nog trots op ook.
    is ongetwijfeld deels om te stangen, maar het komt kinderachtig over.

@taliaa de amalia maxima: ja dat blonde belgische modelletje met eng abces boven haar lip: werkelijk waar 1 dag op t eiland en dan al helemaal kapot, amai dat wordt nog wat ;)

@belgische johnny depp: no thank you!

19. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Wie heeft er gisteren gekeken? Vond het echt jammer dat Nienke eruit moest, zo onterecht! En nu zitten die luie Iwein en Tatiana er nog in, blegh..Ben overigens nog steeds voor Sebastiaan. :)

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja ik schrok er heel erg van dat Nienke eruit moest zeg! Zo zie je maar dat het helemaal niet gaat om wie een echte robinson is maar meer hoeveel (tactische) stemmen je voor of tegen krijgt.

Deel Deze Pagina