expeditie robinson 2011

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door moes, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Ik zou het echt niet doen!!

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

gelukkig ben ik niet de enige die volgende week walgend voor de tv zit :D

Ik zou daar dus ook echt niet aan meedoen... (al is de hele expeditie voor mij een stapje te ver ;))

3. lea

lea Fanatiek lid

ja die eetproef zou ik niet eens aan beginnen, wel kans dat je er dan meteen uit ligt........ dat is anders toch wel eens geweest dat de eerste die er uit lag met etensproef er meteen helemaal uit lag....

Verder zou ik ws bij de eerste lichamelijke proef al halfdood zijn aangezien mijn lichamelijke kracht niet echt enorm is.....

Maarja je weet het pas echt als je er aan mee doet natuurlijk...;)

4. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ben benieuwd volgende week.
    Vindt dat tanja de samensmelting moet halen,vindt dat zij dit echt verdient heeft.
    En wat heeft anne een plaat voor de hoofd zeg haha.
    Zegt ze tegen jochem dat hij hier iets van kan opsteken,terwijl dit allemaal bedoelt was om haar de volgende keer er uit te kunnen krijgen haha.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben ook wel érg benieuwd. Tanja haalt de samensmelting wel. Do wil niet terug :) Kat in het bakkie... ik ben benieuwd naar hoe ze het gaan doen. Of ze nog gaan strijden voor de vorm of haar alleen gaan helpen of haar alleen laten gaan.
    Ik vind het wel prettig dat we Do wat meer gezien hebben. Ik heb wel wat meer begrip voor haar nu.
    Weinig beelden van Anne deze week.
    En jee, wat zag Tanja eruit zeg op die beelden toen Deborah nét in de grot was pffff.... echt ongezond mager. Ik ben benieuwd hoe de anderen reageren als ze dat zien.

6. Alita

Alita Niet meer actief

hmm ik weet het nog niet met Do.....ze kan ook zomaar opeens blijven denk ik!

Toch zou ik als ik Deborah was ook strijden hoor....kan deborah verder ook niks aan doen dat zij langer mocht blijven in de groep....dus ik ging ervoor hoor...

7. lea

lea Fanatiek lid

zou wel leuk zijn als ze gewoon gaan strijden idd, want anders wordt het een beetje saai om naar te kijken denk ik;)

toch vind ik het ondanks de afvallers en mensen die geen zin meer hebbben wel een heel leuke serie.:D

8. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    eetproef viel wel mee om te zien moet ik zeggen...had het erger verwacht haha

9. MamaMarije

Ja, die eetproef viel mij ook mee! Was eigenlijk ook maar 'alleen' die wormen, meestal komt er ook nog wel een grote eetproef, toch?

Wat betreft do, ik weet het ook niet hoor! Die kan ineens ook weer de geest krijgen en dan wel er voor gaan, anders was ze allang weggeweest, denk ik dan.
    Maar ik vind wel dat Tanja het verdient, zo lang alleen in die *piep*grot!
    Zij is mentaal echt reuzesterk, respect!

Zou wel leuk zijn als er een echte strijd komt bij die proef :)

10. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    ja graag een strijd, anders ist niet leuk!

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik vind er nog niet heel veel aan....vind het ook moeilijk om er boeiend naar te blijven kijken..beetje jammer hoor! Mis de onderlinge strijd wel een beetje, maar misschien komt dat nog?!

12. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    grappig...dat zeiden mijn vriend en ik gister ook nog tegen mekaar dat het dit seizoen echt SAAI is..

13. Alita

Alita Niet meer actief

Ze doen ook niet zoveel he...alleen maar wat liggen en niks doen!

En dan had ik van te voren nog gehoord dat het dit seizoen erg zwaar was.....nou merk ik niks van!

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja, als ik er over nadenk, gebeurt er dit seizoen inderdaad niet zoveel. Maar ik vind de spellen leuk en de mensen interessant :) - dus ik kijk toch graag deze keer :) . Voor de sociale verhoudingen en juist het niet strijden tegen tanja - ja ik hou er wel van als ze niet alleen maar terug naar de holbewoners tijd gaan :p en nog menselijk blijven... Misschien niet echt een survivors mentaliteit - maar het respect voor de sterkste ofzo? Nouja ik vind het wel leuk om te zien :)

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Idd gebeurd er niet heel veel maar toch boeit het me wel heel erg. Ik vind er leuk mensen tussen zitten en vind de expeditie zelf interessant.
    De spellen vind ik ook leuk.,
    Er mag idd wel wat meer strijd tussen elkaar komen.
    Misschien dat die Nico en Kobe nog een afspraakje maken met elkaar. Als ze maar niet de leuke mensen eruit stemmen haha!

Tanja vind ik een stoer wijf!

16. MamaMarije

Vond het trouwens wel opvallend dat zowel niko als kobe tegen elkaar zeiden dat ze zich achteraf niet zo goed voelden bij het complot...

Yeah right.... Moeten wij dat geloven? Hadden ze vast niet gezegd als het complot wel gelukt was... :p

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik vind het ook wel wat saaier dan andere jaren.
    Was altijd veel meer strijd onderling ook, dat was altijd wel leuk vond ik.
    Nouja wie weet volgende week!
    En zaten ook meer mensen in met humor, dat vond ik ook altijd wel leuk. Sylvia was wel grappig maar die is er nu ook uit..

18. Alita

Alita Niet meer actief

pff haha dat dacht ik dus ook....zo erg vonden ze het niet toen ze ermee bezig waren toch? Ze hadden zelfs plezier.....tja nu zitten hun een beetje in een gevarenzone en daarom doen ze opeens zo....pfff

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind het inderdaad ook een heel saai seizoen! Er gebeurt vrij weinig en zo boeiend vind ik de deelnemers ook niet. Sylvia was wel leuk, maar die is er dus al uit. Tanja vind ik nu ook wel leuk, hoewel ik daar in het begin m'n bedenkingen over had, maar voor de rest? Nee, ik heb veel leukere seizoenen gezien!

Ik hoop dat het weer wat spannender wordt na de samensmelting.

20. lea

lea Fanatiek lid

;) ja haha:D

Deel Deze Pagina