expeditie robinson 2011

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door moes, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Het valt mij op dat de belgen vaak complotten smeden :( maar inderdaad lekker voor ze dat het laatste complot van Kobe niet werkte. Vond het echt beter dat Jochem desondanks door was :D
    Wie de echte robinson van deze aflevering is? Nikolas zonder twijfel!

Wel echt respect voor Tanja :)

2. Alita

Alita Niet meer actief

Oh ja Athina hebben die oud leden er nog last van?

En idd bij dat varen jeetje zeg wat een ***.....ja dan is het iemand met een goed hart als hij dat niet doorheeft die arme Jochem!

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

#243 MamaMarije, 20 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2011
    Wie kijkt er?

Ben wel even in shock hier van de eilandraad :$

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ik!
    maar jee,wat is dit onverwacht! ben er wel van geschrokken! hij had net zo veel plezier op het eiland..:)

5. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Nou idd, ik vond hem ook echt dé Robinson van dit seizoen, samen met Tanja..

Wel vreemd van die Nico... In het voorstukje van volgende week zegt ie: Anne heeft het smerig gespeeld...

Beetje "de pot verwijt de ketel", of niet?

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Nou, echt belachelijk dat Nicolas eruit is zich! Al had ik 't na dat gesprek van Jochem en Patrick enzo wel aan zien komen, volgens mij had Anne alles opgevangen en dacht ze toen: "dan stem ik ook maar op Nicolas". Wel slim ;).

Maare, ik snap eigenlijk niet zo goed dat Nico en Nicolas niet gewoon op Anne hebben gestemd? Sacha zei nog dat dat het beste zou zijn, omdat zij al twee stemmen had.

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Totaal onverwachts! :$ Straks wint een zwakkere dit seizoen nog...

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    't is gewoon STOM!!!

wie moet nu al het werk doen...

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Nico! :p

10. Ik had het ook echt niet verwacht, toen de laatste stem nog moest komen, keek Eddy al naar Nicolas en toen wist ik Nicolas gaat eruit. Heel erg jammer, hij was toch echt een robinson, nou hoop ik dat Tanja gaat winnen, zei heeft toch mooi 6 dagen in een grot overleefd, ook een echte robinson.

11. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ook ik vind het jammer en was totaal verbaast.
    Had niet verwacht dat ze nu al de sterkere er probeerde uit te stemmen.
    Ik denk dat ze flinke spijt krijgen als ze straks alles zelf moeten doen omdat er niks meer komt.

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik denk dat het gewoon hun eigen stomme fout is geweest... Anne had al 2 zwarte stemmen... Kom op: Wie die proef zou verliezen, zou naar huis gaan- dat was de gemakkelijkste weg. En een figuur als Anne zat toch al wel in de gevarenzone...

Stemmen ze op Lauretta... tja. Ik vind het jammer dat Nicolas eruit is, zeker gezien zijn robinson kwaliteiten. Ik ben tégen complotten, maar als iedereen gewoon zélf nagedacht had, dan hadden ze gewoon op Anne moeten stemmen.

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Ik vraag me af of het puur tactisch is: Nicolas was toch ook wat té hyper voor een aantal. Irritant hyper zeg maar. En ook Esther was dat al erg opgevallen weer op het winnaars eiland- die irriteerde zich echt aan hem. Ik denk dan ook dat hij misschien van Esther ook nog wel een stem gehad heeft bedenk ik me nu.

14. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ja daar zit wat in.
    Had het zo nog niet bekeken ;)

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Volgens mij zei Esther, toen ze haar stem voor de camera liet zien dat ze op Patrick, omdat ze het idee had dat hij naar huis wilde....

Verder idd een onverwachte wending, had het totaal niet verwacht. Ik dacht zelf ook dat Anne eruit zou gaan.....

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oh oke, ik heb het moment van stemmen inleveren maar half gehoord/gezien - was drinken aan het pakken ofzo.

en iemand zegt: Straks wint er een zwakkere... Tja, dat is wel vaker het geval. Het sociale deel is ook heel belangrijk...

17. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Jammer dat Nicolas eruit ging zeg. Dat was wel een finalist in mijn ogen.

Ik denk dat Patrick en Lauretta gewoon liever lui dan moe zijn en niet zoveel hadden in werken. Vergeleken met Nicolas waren zij maar luilakken en daarom hebben ze hem eruit gestemd. Ze waren veels te bang zij eruit gestemd zouden worden.

Ik ben bang dat straks alle sterken eruit gaan, omdat iedereen bang van ze wordt. Zo blijft de echte Robinson natuurlijk nooit over ;)

18. Alita

Alita Niet meer actief

Tja niet leuk voor Nicolas maar opzich wel slim van Anne....ik bedoel zo spelen ze bijna allemaal het spel dus je moet wel meedoen!

Maar je kunt beter een beetje in de middenmoot blijven als persoon...de sterkste worden er altijd uit gegooid!

Wel vindt ik het fijn voor Nicoals dat iedereen hem nu eens heel anders heeft leren kennen.

19. Alita

Alita Niet meer actief

Maar wie gaat nu vissen enz??? Hahaha dat gaan ze nog wel merken hoor...

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Nico, en Sacha - Sacha werkt ook wel - maar liever wat op de achtergrond (= slim) . Hij doet wat gedaan moet worden als het nodig is denk ik. En dat geld ook wel voor Lauretta naar mijn idee. Als er mensen zijn die van alles doen en super actief zijn en het gaat in je eigen hoofd wat minder, dan is het toch wel heel gemakkelijk om daar dan aan toe te geven...

Patrick moet eigenlijk voor zichzelf gewoon toegeven dat het beter is als hij naar huis gaat. Maar ook dát is een stukje vechtersmentaliteit denk ik- ook al gaat het ten koste van anderen die fysiek wél de kracht hebben.

Deel Deze Pagina