expeditie robinson 2011

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door moes, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ik vind het zo schandalig dat de ware robinson er uit wordt gestemd.
    Het winnaarseiland heeft geen complot gesmeden. Dat siert ze enorm! Ik kan echt woest worden op de "zwakkelingen" die dan de sterken er uit stemmen middels een complot. BAH!

2. Alita

Alita Niet meer actief

Sasha doet nu ook niet zo veel vindt ik Athina? Maar wel iets gelukkig....maar ja het is ook erg moeilijk allemaal voor ze....psychisch is het ook weer pittig he....

3. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    helemaal mee eens!
    eigenlijk zou de verliezer van een proef gewoon naar huis moeten gaan, dat is dan degene die het minst robinson is.
    nu wint degene die het beste is in complotten en sluwheid.:x

4. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Maar dat is nou precies wat dit programma (en dus het spel) zo leuk maakt.. anders zou er niets meer aan zijn want dan zou je aan het begin al weten wie er gaat winnen.

5. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Ik vond het complot van Nico en Kobe erger. Die hadden een afstreeplijstje.

En vergeet niet dat het allemaal knip en plakwerk is, om dingen uit te vergroten he.

6. lea

lea Fanatiek lid

Ja en de vorige aflevering was in feite ook een klein complotje, dat kobe en nico verspreid in de bootjes zaten, omdat kobe langzaam was......

Ik blijf het toch erg interessant vinden hoe mensen op elkaar reageren.... Ik hoorde trouwens gisteren dat nicolas 12 kilo was afgevallen:$

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Begrijpelijk als je daar zit en niet veel te eten kan vinden. Was het niet het nederlands fotomodel die het niet erg vond af te vallen? Zij zag het nut van dit programma mbt afvallen wel in. ;)

8. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Tsja het blijft een spel dat snap ik. Maar dat luie Nederlanders op iemand gaan stemmen omdat iemand zo irritant veel doet en dat zij dan het gevoel dat ze ook veel moeten doen en daar hebben ze geen zin want ohjee straks verekken ze een teen of raken ze ietwat buiten adem, vind ik echt kansloos. En die stomme Anne die helemaal nooit niks presteert vind ik al helemaal een dom icht. Zwakste van het stel en dan op Nicolas stemmen. Hoe durft ze!

9. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Vind ik ook niet raar hoor. ;)

Op n eiland met weinig te eten val je sowieso af, maar als je dan net als Nicolas continu actief aan t werk ben,op t heetst van de dag, dan verbrand je veel meer dan dat je binnen krijgt.

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Tja jammer dat ze hem eruit hebben gestemd maar voor mij is Tanja de robbinson!

11. Alita

Alita Niet meer actief

Ik vindt het super van Tanja dat ze het heeft volgehouden in die grot, al vraag ik me af als ze gewoon op het eiland was gebleven we haar nog zo stoer hadden gevonden...toen vondt ik haar namelijk niet zo leuk...
    Ook vindt ik haar nu niet perse een Robinson alleen voor die paar dagen wat ze in de grot heeft doorgebracht...

Maar wie dan wel? Ik vondt echt Nicolas een robinson...hij zou in zijn uppie het overleven op zo`n eiland! Maar ja hij is er niet meer....nu weet ik het dus niet wie het dan zou zijn...

12. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hehe anne is eruit.
    Ben zeer benieuwd na volgende week,met sascha en esther,wat er nu precies aan de hand is.
    Vondt die opmerking van nico krom (nav vertrek van nicolas),dat hij vondt dat anne een smerig spelletje heeft gespeeld.
    Nee hij speelde het spelletje in het begin zonder tactieken ;)
    Vindt hem daar en tegen nu zonder die andere 2 belgen wel wat normaler doen.
    En even wat anders,maar ik vindt die roze glitter bikini van esther zo lelijk :p
    Haha sorry die moest ik even kwijt :D

13. Alita

Alita Niet meer actief

haha agnes...nu heeft zij altijd vreemde kleding aan vindt ik hahaha...

Maar idd he he anne eruit! En nico moet idd maar zijn mond houden! Maar dat is meestal als iemand anders het doet dan zijn zo een vies spelletje aan het spelen he, beetje krom!

14. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ja, nico is wel een beetje 'pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet' ;) beetje kinderachtig. Je doet zelf mee aan het spelletje incl. complotten en als het dan tegen je gebruikt wordt, ga je zeuren? Kom op zeg...

Anne eruit lijkt me ook de meest logische keuze, daar was ik wel klaar mee. Het verbaast me nog steeds dat Lauretta er nog in zit! De eerste aflevering had ik haar echt geen kans gegeven hoor!

Ben ook benieuwd wat er speelt tussen Esther en Sasha, zij lijkt me ook niet vies van een complotje, eerlijk gezegd.

En ik moet wel steeds om Tanja lachen hoor :p

15. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

waarom is die Esther eigenlijk bn'er?
    ik ken de meeste trouwens niet. Net als de nieuwe groep van wie is de mol..

16. Alita

Alita Niet meer actief

esther is een bokster!
    Niet dat ik haar nu ken hahahahah

17. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    tanja vond ik in het begin helemaal niks aan,
    maar ze is nu wel erg leuk om naar te kijken!

van mij mag tanja of patrick winnen,
    maar vind het zeer jammer dat nicolas er uit is,
    die was voor mij de echte robinson!

18. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik vind Tanja ook erg leuk! Ze is grappig en direct. Van Jochem krijg ik echt geen hoogte, beetje vreemde man. Ben blij dat Anne eruit is, vond haar echt heel irritant. ´Het lijkt wel of ze een heel zak engelse drop heeft gegeten´ haha! Sacha kan leuk uit de hoek komen. Ik krijg toch wel steeds meer waardering voor Nico. Hij is zeer sterk en speelt het spel goed. Ik gun het hem ook wel hoor!

19. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Inderdaad! Het zijn "een beetje" bekende nederlanders die na ER en WIDM opeens overal opduiken. Het is goed om wat klusjes binnen te halen...

Geef mij maar weer de programma's met onbekende nederlanders :)

20. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    yes lauretta er uit!
    vind haar mond zooo groot en lelijk, blij dat ik daar niet meer naar hoef te kijken...

volgende week nico er uit!
    supergoed van sascha dat hij op de eilandraad alles heeft gezegd tegen tanja en esther, weten die ook weer hoe gemeen nico het spel speelt.

ben wel benieuwd wie nico wel van de afgrond wil duwen.

Deel Deze Pagina