Ik vind het op zich wel terecht dat Lauretta eruit is. Als je puur kijkt naar wie een sterkte Robinson is, is zij dat niet. Ik had dit eigenlijk niet van Nico verwacht. Ik ben benieuwd hoe de finale gaat, ik vond dat stemmen van het publiek per telefoon echt een aanfluiting hoor. Ik zou zeggen een goede proef aan het einde lijkt me meer....
ach, van mij had lauretta er niet uit gehoeven - maar ik vond het gisteren in elk geval niet zo boeiend.. Ik ben wel heel benieuwd of Esther nu wat minder positief gaat denken over Nico... Ik bedacht me gisteren wel dat ik Jochem er echt niet meer uit vind zien. Ik zou echt bang zijn als ik hem zo tegen zou komen in het donker... die ogen in dat vermagerde gezicht, dat gekke haar zo.. brr
Ja echt he die ogen van jochem Ik vroeg me gisteren echt af wat het voor nico voor nut had om hun complot tegen sascha te vertellen. Maar ik had aan de ene kant eerder verwacht dat jochem eruit zou gaan. Volgende week denk ik ook dat nico eruit gaat. En ik denk dat hij het over esther heeft. Met esther weet ik het niet zo goed wat ik van haar moet denken. Ik heb,eerlijk gezegd,een raar gevoel bij haar. Alsof zij helemaal niet te vertrouwen is. Net als toen ze met die proef een zwarte bal kreeg,ineens een kei schagarijnig boos gezicht. En ook op het eilandraad kwam ze in mijn ogen nep over. Ik denk dat zij (net als de andere) echt wel een complot heeft gesmeed. Dus zij mag er van mij nu ook wel uit. Hoef ik ook niet meer tegen die lelijke bikini aan te kijken
Om Jochem in kwaad daglicht te stellen? Ik vind hem sociaal niet sterk, maar ergens heeft hij iets aandoenlijks ik weet niet.. Wel leuk dat de eilandraden steeds toch anders aflopen dan van te voren afgesproken...
Volgens mij is het gister precies gegaan zoals Nico dat wilde!! Hij is slimmer dan dat wij doorhebben heb ik het idee... Lauretta ach ja....robinson was ze niet echt maar daar zijn er nog meerdere van he....... Maar wie nu van mij mag winnen.......ik weet het niet!
ik denk het wel - ik geloof in elk geval niet in zijn gewetenswroeging... maar of het een goede zet was? Ik denk dat hij Esther flink tegen zich in het harnas heeft gejaagd, en of dat verstandig zal blijken te zijn ? Ik vraag me trouwens wel af wat Sascha tegen Tanja heeft? Die stem vond ik vrij onverwachts... en fel op de één of andere manier.
Sascha zei toen een keer dat hij een hekel had aan mensen die de hele dag door Engels praten en Tanja heeft daar ook een handje van...misschien daarom!? Esther en Tanja zijn heel boos volgens mij en vooral Esther, want Nico heeft het complot verraden (en dus dat Esther dat op had gezet) en hij heeft Lauretta eruit gestemd en volgens mij kon Esther wel goed met haar... Ik vind Jochem niet zo leuk, maar toch heb ik met hem te doen en vind ik het wel een stunt dat hij er nog steeds in zit! En Nico mag gaan van mij...vind hem nu niet leuk meer...
Tja, zo vinden we allemaal wel wat, maar het gaat toch niet om hoe ze eruit zien?! Ik vond Lauretta een leuke meid en vind het jammer dat ze eruit is.
Ik vondt het wel stoer van jochem om tegen sascha en nico te zeggen dat hij niet meer mee deed met het complot maar weer zijn gevoel ging volgen.
ja van Sasha begreep ik het ook niet zo.... maar ik denk dus ook dat Nico een heel groot spel speelt.....tja dat is tegenwoordig de robinson dan he...diegene die het beste spelletjes kan spelen...
Nico is begonnen met complotten smeden, tijdens de samensmelting werd ie ineens sympathiek, nu tegen het eind zit ie weer middenin de complotten...speelt echt een spel. Jammer, want op zich is het een goeie Robinson natuurlijk. Jochem is best een apart geval ja maar net wat Sasha zei, wel verdomd eerlijk...en dat siert 'm. Lauretta, aardige meid maar zal haar niet missen...voegde niet echt iets toe. Moet nog even denken wie 'mijn' Robinson is dit jaar....
Wat een vreemde aflevering zeg! Sascha had ik echt niet willen zien gaan, al helemaal niet op deze (vuile) manier. Nico is toch een gamer met een heel goed strategisch inzicht? Dat blijkt wel hoor, hij denkt al 10 stappen vooruit. Waar hij geen rekening mee had gehouden was dat Sascha alles vertelde bij de eilandraad (denk ik). Esther vertrouw ik ook voor geen meter. Ze heeft een gemaakte "moederlijke" houding over zich waarmee ze iedereen voor zich wil winnen. Dat Nico zo boos wordt vind ik wel interessant. Ben benieuwd wie zijn gevoelige snaar heeft geraakt. De echte Robinson was natuurlijk Nicolas, nu zeg ik Sascha of Jochem.
Nico mag er van mij uitgaan, hij is zo schijnheilig, bah! Erger me al aan hem vanaf aflevering 1 (dat komt waarschijnlijk vooral door die vreselijke dingen in z'n oren). Bij Esther heb ik ook een raar gevoel, zij is niet te vertrouwen. Voor mij zit er geen echte Robinson meer in, vond Nicolas de beste. Hopelijk volgend jaar weer zonder bn'ers, vond het leuker zonder.
Dat gaat niet meer gebeuren... Het zou eigenlijk helemaal van de buis gaan. Maar omdat het met bn'ers toch nog heel wat kijkers trok, hebben ze het nog even zo gelaten. Voor mij mag Sascha winnen. Die is zowel sociaal als fysiek wel robinson waardig volgens mij. Of Tanja - die is ook gewoon ijzersterk. Patrick is te zwak, Jochem sociaal veel te zwak, Nico mag ik gewoon niet. En oja : Esther... hmm dat weet ik nog niet. Die is ook wel heel sterk - ook in de proeven. Ik twijfel een beetje over haar motieven af en toe. In het begin héél onpartijdig, maar nu ga je twijfelen of ze wel zo 'open' is als ze zegt te zijn. Voor een topsporter (die geen teamsport doet) doet ze het sociaal in elk geval wel heel goed zo in de groepen.
Van mij mag Tanja winnen wat bikkel is dat, echt jammer dat Nicolas eruit is gestemd maar dat is eigenschuld hadden ze maar gewoon op anne moeten stemmen.. Ik zal Lauretta niet echt missen hoor lag alleen maar te slapen...
Sacha is mijn robinson. Hij speelt geen gemene spelltjes en is sociaal tegen de groep. Alhoewel ik het Patrick ook wel erg gun. Hij gaf zichzelf een zwarte bal. Dan ben je mijn ogen gewoon een top kerel!
maar waarom vinden jullie Tanja zo`n bikkel? Oke ze heeft in de grot gezeten alleen...dat is ook echt super...maar voor de rest ???