Wat mij opvalt is dat het de laatste jaren steeds vaker is dat ze in de regen zitten en niet altijd meer mooi weer hebben...
Haha, zou niet eerlijk zijn idd, ze moeten afzien Zo te zien mag Lauretta lekker naar de vleermuisjes straks, zal haar vast goed doen!
ik zou dus echt voor geen goud in mn eentje daar gaan zitten bij die vleermuizen. Maar goed, alles is betrekkelijk, als ze echt naar huis willen kan dat natuurlijk. Sta je alleen wel voor l*l als bn'er.
Balen dat Sipke Jan alleen moet slapen met de vleermuizen. De (schijn)heilige gezichten van die 2 belgische mannen....
@ Timon; nou he, wat een rotbegin. Stelletje belgische kneuzen, wat een karakter . Geen goede eerste indruk hier iig. (En van Sipke-Jan juist wel)
Ik heb ook gekeken. Had wel verwacht dat sipke-jan naar de grot zou moeten. Hij is in ieder geval wel iemand die dat aan kan. Zou het sneu hebben gevonden als 1 van die "bange" meiden in dr eentje daar had moeten gaan zitten. Vind het wel typisch dat kamp zuid voornamelijk uit Belgen bestaat en kamp noord uit nederlanders. De belgen zijn toch iets meer van het groepsgevoel wat betreft het eten en dergelijke. Vind kamp Noord wel leuker om te zien trouwens. Daar zitten de wat uitgesprokener mensen. Ik ken trouwens wel alle nederlanders. Van de belgen maar 2! Maar dat is niks nieuws. Meestal ken ik de belgen niet... Heb nu al weer zin in volgende week!
Wel een beetje jammer dat die twee mannen (Kobe en .....?) er niet gewoon eerlijk voor uitkwamen was toch wel overduidelijk. Denk idd dat Sipke het ook wel redt met de vleermuizen! Volgende week wordt zeker weer leuk
Denk dat t niks met groepsgevoel te maken heeft, maar meer met de bourgondische achtergrond van de Belgen. Zonder dollen nu: Vond t alleen niet erg sportief van Sipke Jan om er ineens zo hard op in te gaan. Vond dat hij zich een beetje liet kennen, klein minpuntje, en dat had ik ook niet van hem verwacht... Volgende week lekker drama met Sylvia, en die ex-bokster. Yeeaah, bitchfigt, altijd leuk in zo een programma.
Geweldig weer beetje jammer dat er weer een plan is gesmeet om mensen die sterk zijn weg te stemmen...nico en kobe moeten zich schamen!! Wel spannend wat er allemaal weer gaat gebeuren ik vind Sylvia echt geweldig haha wat een uitspraken piet piraat haha
Ik vond het ook jammer van Sipke-Jan. Maar ja, het is en blijft een spel. En die Sylvia vind ik echt grappig met haar opmerkingen. Ik hoop dat ik het niet vergeet volgende week.
Ja vondt ik ook al. Vorig jaar had ik dit ook al gevolg en was het ook elke keer nl versus belgie. Maar ja voor de rest een ontzettend leuk programme. Vindt het wel leuk dat ze dit keer niet meteen na huis gaan. En ook grappig dat het verliezende kamp dit keer een betere eiland heeft,ben wel benieuwd na de reacties als de deelnemers hier achter koemn. Ben ook benieuwd of er nog meer verassing dit jaar in het programma zitten.