expeditie robinson 2011

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door moes, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb ook weer gekeken, superleuk! Wel jammer dat ik volgende week op vakantie ben en het dan niet kan zien (misschien toch maar thuisblijven ;)).

Anyway, ik vind tot nu toe dat er niet zoveel leuke mensen meedoen, weet niet waarom, maar ik heb nog met niemand echt "iets". Maar dat kan nog komen als we een paar afleveringen verder zijn. Ik heb wel een voorkeur voor kamp Noord!

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    balen van Sipke Jan... Ik vond het juist goed dat hij het ter sprake bracht. Gooi het maar open... Maar het had waarschijnlijk weinig nut, want alle belgen hebben meegedaan.

Dat Anne gewoon nog tegen Sipke Jan heeft gezegd, dat de meeste op Lauretta gaan stemmen zeg!!! En dan met zn allen (behalve Lauretta dan - want dat wordt nr2 die eruitgaat) op Sipke stemmen. Wat een rotstreek pfff.

Hoop dat het niet weer zo'n complotten gedoe wordt hoor.

Die patrick kende ik overignes niet, maar vind ik wel érg leuk :) . Sasha visser ook.

oke tijd om te gaan werken.. maar ik ga het topic volgen :p

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Sipke Jan liet zich idd wel erg kennen ja... beter zijn mond wat meer kunnen houden en denken: wie het laatst lacht.... ;)

Vind het ook een superidee dat die eilanden zo verschillend zijn! Geeft toch een leuke twist

Strijd tussen NL en België ontkom je denk ik niet aan als je het zo mengt ;)

4. Alita

Alita Niet meer actief

Jeetje wat was Nicolas goed zeg!!

En idd was er zeker een complot...maar kom op dat is het spel...dus daar moet je wel weer me om kunnen gaan..
    Maar sipke Jan reageerde natuurlijk vooral emotioneel en dan had ik ook zo gereageerd! Vondt het wel een beetje dom van die belg..tijdens het bekend maken van de stemmen zit hij nog zo mooi te tellen en uit te rekenen in beeld...en 1 minuut later ontkent hij iets had afgesproken...nou ja niet dat hij de aanstichter was maar wel dat er een complot was?? Hahaha lekker vreemd doen!

Silvia is echt een leuke meid en wat een opmerkingen .. geweldig!

Patrick vindt ik ook zo leuk! Sasha trouwens ook wel!

5. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Haha ja ik zag hem ook tellen.

6. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik vond de reactie van Sipke Jan ook juist onsportief. Ik snapte zijn reactie wel, want het is natuurlijk nooit leuk om er als eerste uit gestemd te worden. Maar kom op, Het is een spel, en ja er worden complotten gesmeed. Als je daar niet tegen kan moet je niet mee doen, aangezien je weet dat er vanaf het eerst seizoen al complotten werden gesmeed. Ik kijk iig uit naar volgende week!

7. Alita

Alita Niet meer actief

haha de stiekemerd he hahaha..

en dan wel zo reageren op Sypke Jan.. nee dat hoeft dan ook weer niet he..

Maar deze deelnemers gaan denk ik gelijk voor de complotten omdat je toch in de voorgaande series altijd ziet dat dit wel het beste is...misschien niet het eerlijkst maar de lieverdjes blijven nooit over he;) Zoals die bokser van België die oudere man...tja je kunt het wel eerlijk willen spelen maar als de rest dat niet doet...dan lig je er zo uit...zo is het spelletje toch al lang niet meer vindt ik;)

8. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Die twee die vorig jaar in de finalle stonden vielden volgens mij nog mee wat betreft complotten??
    Haha ach ja het moet natuurlijk ook niet te braaf zijn allemaal.
    Is niks meer aan voor ons :p

9. Alita

Alita Niet meer actief

haha nee idd....uhm geen idee meer vorig jaar hahaha

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Nicolas deed het ook boven mijn verwachting zo goed. Hij is in de serie van de Pfaffs altijd als een soort modemannetje neergezet. Nu kan hij zijn andere kant laten zien.

11. Alita

Alita Niet meer actief

ja precies!

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Dat had ik inderdaad ook niet verwacht, dat hij het zo goed zou doen. Hij komt altijd een beetje "dommig" over normaliter.

13. Alita

Alita Niet meer actief

haha ja vindt ik dus ook...zo zie je maar hoe ze een programma maken he...zogenaamd een real-life...dus niet hahahah

14. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Jammer dat Sipke-Jan er al uit is....:( Ben benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren!!

15. Alita

Alita Niet meer actief

hij is er niet uit he....

16. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Ik heb vannacht doodleuk gedroomd dat ik in een grot moest blijven voor de komende twee weken. En heb over Sipke-Jan gedroomd. Zal wel met de zwangerschap te maken hebben...

17. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ahahaha, fijn hè, die hormonen :D
    Hoe was de grot?

@ Nicolas: idd deed hij het beter dan verwacht, leuk om te zien! Denk dat hij het beter doet dan Sam (van de pfaffs) het zou doen :p

18. Alita

Alita Niet meer actief

hha ja die sam zou alleen maar gek doen denk ik gagha..

@Jolene hahaha leuk he die dromen in de zwschap!

19. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    erg jammer van sipke jan, denk juist dat hij van heel veel waarde kan zijn als hij bij je in het kamp zit.
    Wel jammer dat er bij aflevering 1 al een complot aan de gang is, dat vind ik jammer en dan ook nog schijnheilig over doen.

Snapte de reactie van sipke jan heel goed en vond dat hij nog netjes bracht, hij was gewoon eerlijk.

maar ja het is natuurlijk wel een spel, en tja daar horen complotten bij, alleen zijn die 2 belgische mannen bij mij direct van hun voetstuk gevallen.

ben ook benieuwd naar volgende week!!!!

groetjes joyce

20. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    helemaal mee eens!
    ik vind die 2 mannen helemaal niks meer aan!
    kobe vind ik normaal als presentator wel leuk, maar dit had ik niet van hem verwacht.:x

Deel Deze Pagina