deborah vindt ik een beetje vreemd....gaf zij niet ook in het voorstelfilmpje haar kindje een slokje bier?!
Zij (of haar man), doopte de speen in de bier, geen slokje in ieder geval. Maar laten we dat niet als discussie op gaan starten, Deborah is nu deelnemer aan Robinson.... Niet persoonlijk bedoeld, maar ik zie t al gebeuren dat t een discussie over bier gaat worden in dit topic, zou jammer zijn.
oh ja dat Nee hoor wilde ik ook niet maar ik wilde alleen maar zeggen dat ik haar een beetje vreemd vindt
Ik vind haar ook wel een beetje vreemd, niet zozeer vanwege dat bier, maar ik weet niet zo goed waarom... tis niet mijn persoon, zeg maar Maar zo zitten er wel meer tussen, hahahaha @ brabbel: idd, als ze je arm half breken laat je vanzelf los! Vond wel dat hij het zich erg aantrok dat ie verloren had, kop op, denk ik dan, je bent een team, toch? Idd wel respect dat Nico dit keer eerlijk was
Toch ff off, ze gaven en de speen en een slokje ( of iig het glas of hij daadwerkelijk een slokje nam weet ik niet) Want ik viel bijna van de bank af van die actie. Zo en weer on. Is het alweer bijna donderdag?
Ik vermoed wel weer een catfight en op het einde toch weer belgie-nederland.... Denk dat Pfaff wel ver gaat komen, die is wel in shape
Ja Nicolas valt me echt 100% mee! Vind dat in de serie van de Pfaffs altijd zo'n kwalletje, nu is ie best leuk. Buiten dat strakke zwembroekje om haha.
Hij staat hier nog op "pauze" mannetje is nog aan het hardlopen, kan elk moment binnen stappen. Kunnen we reclames doorspoelen
Jeetje, wat een kerel he!?!? Eerst zo stoer praten en zeggen dat hij fysiek sterk is enz! Dan verknalt hij de proef en vervolgens stapt hij eruit, omdat hij niet naar de grot wil en dan zorgt dat ervoor dat er iemand anders naar de grot moet!!!! (Tanya dus...nie zo erg...sorry) Dan ben je een stoere vent!!!!!
En Tanja denkt dat ze bij 2 anderen komt en blijkt de grot leeg.. Vind het wel mietjes hoor (sorry) Je weet dat het zwaar word en dat het flink tegen kan zitten.. En dan moeten ze in die grot blijven en zonder ook maar een poging te doen stappen ze er uit.. Tjonge, stoere lui hoor
ja grmpf..zeker stiekem bang van vleermuizen.. dan moet heel de groep weer boeten (en ook ik vind tanya niet zo erg..) maarre ik heb vlgns mij een klein stukje gemist..is die meid in de grot (ben haar naam even kwijt) die naar haar moeder wilde er nu uit? nee toch? of wel?
Ja volgens mij wel.. Tenminste ze liep die trap af en zei: I'm coming home (ofzoiets) Al moet ik zeggen: Volgens mij had Sipke-Jan het wel geprobeerd als hij zn voet niet had gebroken.. nouja, volgende week weer
ok thanx roeltje ik was even een koekje pakken toen.. gaat lekker dan..als tanya ook had gezegd dat ze niet wilde was het snel afgelopen! jammer! ben benieuwd waar silvia zo hard om moet huilen, maar zal wel niks belangrijks zijn, wordt altijd beetje opgeblazen he.. hmm en die anne is ook wel apart..dat ze tegen kobe zei dat ze dahct dat ie een "lamme goedzak" was..