Vindt het ook jammer dat niemand in die grot wil blijven (behalve meschien sipke-jan) Vondt het eigenlijk ook niet kloppen dat het rode team ineens dan maar iemand anders er moesten uitstemmen. Maar ondanks alles ben ik wel weer benieuwd naar volgende week
Hier nog een fan!!! Ik vind het een rare actie van Freddy, als hij gewoon naar de grot was gegaan en daarna had opgegeven. Was er niks aan de hand geweest. Want die katrien/katrina vertrekt toch ook opeens. Wel een lach actie van Sacha, dat ie liet zie op wie hij ging stemmen....Suffe (hahaha)
haha sasha...wat erg hahaha en idd laf van freddy.... Ja zo blijft er niemand in de grot he....oke het is eng..maar aan de andere kant...is het niet super om zoiets te mogen meemaken?! Wie kan nu in een grot blijven overnachten? Er zullen vast een hoop zijn die dat geweldig zouden vinden niet?!
die crew gaat na paar uurtjes weer weg dus de nacht zit ze toch echt alleen daar crew verblijft op een andere lokatie en gaan dus elke kee rmet de boot heen en weer
Jaaa, die actie van Freddy kan echt niet hoor , zo kansloos! Heb dan op zijn minst de ballen om naar de grot te gaan en daar op te geven, dan hoefde Tanja er niet uit. Niet dat ik daar zo rouwig om ben, maar ik vind dit echt zo lullig op deze manier! Ook enorm balen van Sipke Jan trouwens, was wel benieuwd wat hij ervan gemaakt zou hebben in de grot. Denk ook dat die Belgische die erna kwam (hoe heet ze ook weer...) ook gebleven zou zijn als Sipke er nog zou zijn. Wel respect dat ze al die onderdelen van de boot versjouwd heeft. Vind het wel een beetje raar dat iedereen nu gaat lopen zeuren op die Anne. In eerste instantie doet ze niet veel, daar zeurt iedereen over (begrijpelijk), maar nu wil ze wel leren en veel doen en is het weer niet goed ... zeuren is ook een vak zeg..
erg lullig idd van freddy... ze namen het hem ook niet in dank af geloof ik.. maar ik denk wel dat deze beslissing dat er nu iemand anders heen moet te maken heeft JUIST met het feit dat sipke jan uitgevallen is en dat die ander ook opgestapt is... want er moet toch iemand een vlot gaan bouwen anders komt hun hele planning in de war.. denk eerlijk gezegd als er nog iemand in de grot gezeten had dat ze dit niet zo gedaan hadden... maar goed we zullen zien of tanya het wel volhoud.. wel een domper denk je met 3en te zijn ben je alleen haha
ik keek het pas bij de stemronde maar ik vond het juist een goeie van die freddy, nu weet ik niet wat er daarvoor gebeurd is maar het kwam zo op mij over alsof ze samen hadden besloten freddy eruit te stemmen en dan die blikken toen ze alsnog iemand naar de grot moesten stemmen, toen had ik zoiets van net goed! maar ik kan er eigenlijk niet over oordelen ik heb het daarvoor helaas gemist!
Lullig van Freddy? Nou vind ik niet hoor. Als hij niet naar die grot wil dan toch niet. En dat zij dan gaan klagen dat er nog iemand uit moet en hem dan zo aan kijken? WTF?! Je stemt hem eruit, waarom zou hij hun dan een plezier gaan doen om toch naar die grot te gaan? Nee hoor ik snap hem wel en vond het een goede actie, zou precies hetzelfde gedaan hebben. Ik irriteer me trouwens ook dood aan die Anne, wat een schijnheilig mens, vond ik vanaf het begin al, maar nu helemaal!
@Buffy vindt je het dan niet stom dat hij in principe niet meedeed aan het spel...het spel is dat je nadat je eruit wordt gestemd je naar de grot gaat...dat is nu eenmaal het spelletje..
Maar niemand wist van die grot af tot dat ze daar waren. Dus daar kan niks over gezegd worden vindt ik.
zo gaat het áltijd... Mensen willen eruit, en geven dan tóch vóór het stemmen aan dat ze willen vertrekken, terwijl ánders het team hem/haar eruit zou hebben gestemd. Maar omdat ze zélf opstappen, moet er óók gestemd worden... En dit is eigenlijk net zo iets... pfff flauw vind ik het van Freddy. Had het in elk geval even een káns gegeven! ja dat denk ik ook, dat er acuut actie ondernomen is hierdoor... Ik moet overigens bekennen dat ik het niet helemaal snap van de grot: Moeten ze perse veel binnenblijven? Er is toch ook nog een behoorlijk stuk buiten? Als je daar een beetje kan rondstruinen en de grot als 'huis' beschouwd lijkt het me prima te doen. Als je een soort van 'verplicht' het grootste deel van de tijd in de grot moet blijven is het natuurlijk een stuk zwaarder. Vooral omdat het binnen zo vochtig is.
Nee, als hij dat zo wil dan snap ik dat wel. Ik zou ook voor geen goud naar die grot gaan en dus er mee stoppen. Ze kunnen je niet dwingen... Ik vroeg me dus ook al af hoe dat zat met het gedoe in die grot. Ze kunnen gewoon naar buiten, dus idd als je die grot als je huis beschouwt, blijf je overdag buiten en ga je snachts die grot in. Maar moet wel heel eerlijk bekennen dat ik het ook niet zou durven. Dan liever uit het spel en lekker in een hotel cocktails drinken tot het spel afgelopen is
ja het is ook erg eng denk ik hoor...ik doe nu wel stoer hahahaha....maar ik zou het wel proberen.. Ja ach het is zijn keuze natuurlijk ook he....