Expeditie Robinson 2013

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tamtam78, 29 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik moet wel lachen om Robert :D

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oke als het werkt, dan is het wel handig. Hij riep die ene griet wel goed tot de orde, die zo liep te schelden. Ik weet even niet meer hoe ze heet.
    Maar ik weet niet, misschien dat het bij de proeven goed werkt, maar op het eiland zou ik me niet zo superieur gedragen als ik hem was.

Die mannen moeten gewoon nu echt niet meer zo opzichtig overleggen, dat valt gewoon op. Ik snap ergens wel dat ze er nu sterke uitstemmen. Maar of het voor de proeven slim is weet ik niet...

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Edith was dat ;)

Ja ik accepteerde hem ook niet hoor...maar ja het is wel amuserend hahah

4. lea

lea Fanatiek lid

Ik dacht meer dat het om de eer ging. ze wil volgens mij gewoon niet opgeven omdat ze dan zou falen. En als ze weggestemt wordt 'kan ze er niks aan doen'. Als ze zich nu opoffert voor geraldine (zogenaamd) heeft ze het gevoel haar gered te hebben. Wel een slinkse gedachte, maar misschien is het wel zo dat er geld mee gemoeid is.....

5. lea

lea Fanatiek lid

Misschien dat als je je zo 'succesvol' voor doet, dat je ook succesvol wordt......

6. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Volgens mij krijgen ze wel een 'boete' als ze zelf opgeven.

7. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Valentijn zou er blij mee zijn ;)

8. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Ik vind het dit jaar echt een superleuke expeditie. Ik had niet veel met Robert, maar het zorgt wel voor wat onverwachte wendingen in de groep. Eerst vindt de groep hem zeer irritant en na de overwinning is het weer koek en ei. Paulien is ook een leuk mens.

Die reactie van Geza Weisch in de biechtstoel in de vooruitblik:D

9. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Ik weet het niet.... je ziet toch meestal degene die eruit moet eventjes alleen op het eilandraad zitten, napraten e.d. Nu dus niet....Ik denk dat dit een onverwacht staartje gaat krijgen... ;)

10. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Voordat ER echt begonnen was,zag je tijdens een reclame spotje van ER.
    Daar zag je Geraldine op die praatstoel (zeg maar) zitten.
    En daar zei ze iets van "ze hebben nu de beest in mij los gemaakt".
    Aangezien zij dit nog niet tijdens deze afleveringen gezegd heeft,denk ik niet dat ze eruit gaat ;)
    Of Veronica offert zichzelf op of ze wint nu elke strijd op duivels eiland.

11. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Veronica keek met zulke grote ogen haha leek wel of ze aan de speed zat ofzo... ik denk dat Veronica uit zichzelf weg gaat, ze heeft zo'n onwijze pijn. Ik zou ook niet blijven. Iedereen zat in binikini en zij in een dikke trui, kan niet goed zijn lijkt mij.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ze gaat zeker maar duivelseiland dus misschien zijn de beelden daarvan.?

Oh ja zat ze in een trui....is me niet eens opgevallen.... Lijkt me dan ook verschrikkelijk als je denkt naar huis te gaan en dan dit

13. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ik denk niet dat geraldine naar duivelseiland gaat, heb geen beelden daarvan gezien. Veronica gaat er uit of helemaal niemand. Zeiden die mannen in aflevering 1 niet dat geraldine te mooi is om op te stemmen? Dat stukje ben ik ook nog niet tegengekomen.

14. tuc

tuc Niet meer actief

Getverdemme zit die geraldine er nog in en die bitchie vriendin van dr ook. En nu lekker onschuldig doen

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja vreselijke meiden zeg.

Die kok wat een l*l is dat zeg. En wat een arrogantie komt er vanaf.
    Wat ie tegen Sanne zei...:$
    Van mij mogen ze hem eruit stemmen, verschrikkelijk.

16. Reb

Reb Niet meer actief

+1
    Bij zijn eigen programma's is het al irritant maar kan hij het nog wel maken.
    Pfff, hopelijk ligt hij er straks uit en maakt Zimra hem in :)

17. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.061
    2.557
    113
    Limburg
    Ik vind m ook vreselijk, hij weet alles wel beter en volgens mij meent ie dat hij het voor het zeggen heeft. Ik zeg weg met die vent. Het enige wat ze zullen missen zijn zijn kookkunsten

18. lea

lea Fanatiek lid

ik zie hem nog niet direct naar de blokjes klimmen in de touwen volgende week, maar zimra is ook niet opperfit. Het was wel leuk dat we de stemming nog niet wisten. Anders is er altijd al zo veel gekonkel dat je al wel kunt raden wie er uit gaat, nu was daar niet zo veel tijd aan besteed.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zal hij wel leuk vinden dat hij zimra ziet :D

20. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    He shit, heb ik t al weer gemist :(