Expeditie Robinson 2013

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tamtam78, 29 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Onbegrijpelijk inderdaad. En mijn beeld van Geraldine was dat zij wel lekker stevig in haar schoenen stond en ik had dan ook niet verwacht dat hij haar om zou kunnen praten, maar blijkbaar klopt mijn beeld van haar niet helemaal. Ik heb liefst ook Geza eerst weg dan Paulien.

2. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    dan heb ik het zeker verkeerd gezien haha

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Iedereen op winnaarseiland heeft gestemd op Jan. Dus ook Geraldine. Zimra zei dat als Paulien van gedachten zou veranderen ze echt een k*twijf was. En daar heeft ze ook gelijk in.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik vind het programma met het jaar minder leuk worden en toch blijf ik kijken... Van mij mag Edith, Kees of Zimra winnen. Naar mijn idee spelen ze het spel het eerlijkst. Paulien die mag van mij met het eerste het beste bootje mee naar huis. Nu zal het wel echt persoonlijk worden.

5. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Paulien mag nu wel een paar dagen langer blijven, maar daar zal ze denk ik niet blij van worden. Ze nemen het haar vast 'persoonlijk' kwalijk dat ze het zo gespeeld heeft en ze moet dan de proef winnen want ik denk niet dat iemand haar meeneemt naar winnaarseiland.

6. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Vind het ook maar raar van Geraldine dat ze op Jan had gestemd. Daarmee valt ze ook haar vriendin Anna af, want het was de vorige keer het plan van Geza en Sef om Anna er massaal uit te stemmen. En daarvoor dus ook nog die actie op haarzelf. Geraldine heeft poep in der ogen en snapt het spel niet goed vind ik.

Ik begreep ook dat er hele andere dingen tussen Geraldine en Geza spelen, namelijk een liefdesrelatie. Tsja ... Liefde maakt blind.

Ik hoop echt dat Geza er de volgende keer uitligt, van die zielige mensen daar kan ik niks mee.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oef.. ik was woest gisteren :D . Blijkbaar hebben ze het tegenwoordig zo geregeld, dat je écht niet meer naar huis mag, als er geen medische redenen zijn. Dus je moet er uitgestemd worden.
    En dan vraag je er om, mensen doen het - en dan blijf je tóch?!!

Ik vind het ook wel een beetje jammer van de regie.
    Ze hadden natuurlijk van te voren kunnen aangeven (omdat zimra het ook al duidelijk aangegeven had) - paulien wil je naar huis dan is nu het moment. De rest gaat gewoon stemmen...
    Als ze dan ontkent had, hadden de anderen nog een káns gehad - en mogelijk in een wanhoopsdaad hun laatste extra stemmen in gezet.

Ik vind dit echt zo achterbaks. Gevolg ook: Als er nog iemand helemaal doorheen gaat zitten - kun je het schudden als je er uit wil.. niemand gelooft je meer.

Bweh niet leuk. Dat Jan de rekening kreeg - tot daar aan toe, maar de manier waarop. Laat ze maar flink over de rooie gaan allemaal door Cees! Nu wordt het pas écht persoonlijk :D

En als Cees het mogelijk niet redt door zijn aankomende acties - dan moet Edith de overwinning maar halen. In een finale met Zimra en ? (van zimra moet je best kunnen winnen ;) - haar felle blik bij het stemmen was geweldig :) )

8. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Yup, en die reactie van Paulien op Kees na het stemmen ... ze vond hem agressief overkomen ofzo. Zoiets zei ze. Dat ik dacht; ze heeft blijkbaar echt niet door hoe fout het wel niet is wat ze heeft gedaan. En tuurlijk mag Kees aangeven hoe hij dit vindt, maar zij vindt dit dan gelijk weer te heftig. Ik denk dat Paulien het slachtoffer gaat spelen en zich oh zo aangevallen gaat voelen. Ik vraag me af of zij gaat erkennen dat deze zet helemaal niet netjes was.

Geraldine; in de promo zag ik haar huilen, dus ik vermoed dat zij ook flink wordt aangevallen om het meegaan met Geza en dan indirect ook het laten vallen van Anna (en Jan).

9. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Wat een naar mens, die Paulien. Eerst janken, Jan was 1 van de weinige die een arm om haar heen sloeg om te troosten, en dan flikt ze dit, bah!
    Zou ze nu echt zo dom zijn om te denken dat iedereen het er bij laat zitten?

Ik ga Kees steeds meer waarderen. Eerst vond ik het een aparte, maar hij heeft samen met Edith wel het eerlijkste karakter. Jan gunde ik het ook echt, sterk en Robinson waardig. Jammer hoor.

10. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ik vond het ook een gemene actie van paulien.
    En van geraldine vind ik het stom dat zij in de mooie verhaaltjes van geze trapt.
    Ik was eerst voor jan omdat ik hem het meest robinson waardig vind/vond.
    Nu ga ik voor kees,edith,zimra,hans (op deze volgorde)
    De rest hoeft voor mij niet te winnen ;)
    Vermoed volgende week eerst paulien eruit vliegt,daarna hoop ik geza.

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    zoooo dan wat een aflevering...

ik hoop zo dat die stomme achterbakse Geza er uit ligt...schijnheilig manneke...oh jan zus jan zo maar ondertussen was hij helemaal nooit van plan Jan mee naar de finale te nemen...dus wat loopt hij te z...ken....

maar goed Pauline heeft nu echt een probleem...en terecht! wat een kl*te streek zeg....

hoop dat Cees of Judith wint....

12. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Nee Judith die mag er van mij uit want die hoor of zie je toch nooit :D van mij mag Edith winnen!

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik vind Geza niet achterbakser als Jan hoor, ik vond wel dat Jan dit verdient had.

14. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik vind het helemaal niet gek van Paulien hoor... Ik kan me heel goed voorstellen dat zij er helemaal doorheen zat omdat Anna Alicia zo naar doet de hele tijd. En ja, als je dan op het winnaarseiland zit, eventjes zónder dat nare gevoel, dan kan je van gedachte veranderen. Net zoals iedereen de hele tijd doet. Ze waren trouwens met z'n vieren die dit mogelijk gemaakt hebben, dus waarom iedereen nou over Paulien heenvalt...

15. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou ja,die andere vijf hadden waarschijnlijk heel anders gestemd als ze wisten dan Paulien toch wilde blijven. Ik vond dit ook erg laag en snap Cees zijn reactie wel.

Ik hoop dat hij of Hans wint.

16. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Ik vind het ook wel een beetje een dubbele actie van Pauline, aan de andere kant begrijp ik het wel , maar toch.

En ik vind dat Jan wel gekregen heeft wat hij verdient , gewoon qua spel, als jij denkt iedereen tegen elkaar op te kunnen zetten, dan ben jij de volgende.
    En Cega overdrijft wel een beetje met deze is voor Sef, deze is voor Sef, terwijl hij net zoal hierboven gezegd ook niet van plan was Jan mee te nemen naar de finale..

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Geza ziet het alleen zelf niet in.. Sef was nog zo eerlijk om naderhand toe te geven dat Jan het goed gespeeld had, en dat hun plannetje eigenlijk ook was, om Jan er in de volgende raad uit te kiepen. (ook al zei hij dit pas toen de andere kandidaten weg waren)
    Geza blijft de onschuld spelen - wat hij (net als Jan en Sef) niet is. Beetje kinderachtig en flauw. Juist omdat hij en Sef vanaf het allereerste begin al bezig waren.

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    :) euhm ja die bedoel ik :cool::D

19. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Volgens mij ben ik de enige die geza wel leuk vind!;) hij speelt het spel goed, en brengt leven in de brouwerij. Ondanks dat iedereen door heeft dat hij de boel loopt te belazeren, weet hij toch aldoor mensen met zich mee te krijgen.. Al moet ik wel zeggen dat ik sef liever erin had gehouden dan geza. Sef was ook een tactische speler maar ook sportief, die sportiviteit mis ik in geza.
    Paulien mag van mij meteen naar huis volgende aflevering.. Wat een zeikstraal.

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik denk dat ik Geza een beetje teveel zie als de jongen die hij speelde in die film waarin hij speelde hahaha. Daarom misschien.

Deel Deze Pagina