Ik denk dat die de meeste kans maken om er uit te vliegen. Hans en Cees zijn weer maatjes - dus die beschermen elkaar wel denk ik. Maar zoals gezegd: Ik hoop dat Cees of Edith immuniteit winnen... edith maakt dan nog het meeste kans denk ik, gezien de proef. Edith was trouwens ook weer heeeeeel onopvallend bij de hele discussie... (ook letterlijk )
Wat jammer van gereldine. Ik vond haar echt een leuke speler maar nu niet. Kom op, de vorige eilandraad probeerde ze anna eruit te stemmen en dacht ze dat het voor haar was heeft ze al haar extra stemmen ingezet. Daarvoor hebben ze haar er vies geprobeert uit te spelen....?? Hello! K snap cees helemaal. Jan kon zich niet eens verdedigen omdat die pauline niet eerlijk is geweest. Ben erg benieuwd hoe de relatie tussen anna en gereldine gaat wordeb nu. Geza mag er snel uit. Wat een vervelend ventje zeg! Vknd jan veel leuker!
Ja precies, nu zegt Geraldine 'het is maar een spelletje'. Maar zo dacht ze niet toen zij er vies werd uitgespeeld en ze alleen nog een kans kreeg omdat iemand anders wegging. Oh wat zat ze te janken op de eilandraad. Daarna heeft zij al haar stemmen ingezet om Sef weg te stemmen (ipv haar) en nu helpt ze mee om wraak te nemen op Jan ivm het wegstemmen van Sef. Beetje hypocriet niet?
Je moet in expeditie robinson ook nooit laten merken HOE sterk je bent. Dat doet Edith goed. Als je twee proeven achter elkaar wint, ligt je hoofd al op het slagersblok bij wijze van spreken. Zoals die samensmeltingsproef, dan moet je gewoon lekker id middenmoot eindigen. Want je bent al heeeeel snel TE sterk en dus gelijk op de nominatie om weggestuurd te worden.
Ik zit hier stiekem mee te lezen. Heb afgesproken met mijn man dat we morgen samen kijken, maar ik ben zo nieuwsgierig haha. Zit ik morgen in ieder geval een stuk rustiger
Ik hoop echt dat Geza eruit gaat. Wat een vies vies vies mannetje.. Vreselijk. Week erop moet Pauline, daarna Zimra, en dan maakt het me niet zo veel meer uit Maar denk dat de finale zal gaan tussen Cees, Hans en Edith.
en Cees nu zelf ook... *zucht* ik hoop echt dat Zimra in een gekke bui al haar 5 stemmen op Geza zet en dan zou hij best eens eruit kunnen vliegen... maar ik ben bang dat het simpelweg Paulien wordt eerst.
Exit 'pokertrio' Blij dat ze dit jaar de valsspelers wel doorzien. Nu hopelijk een eerlijke strijd. Ik hoop dat Edith of Hans gaat winnen...
Volgens mij moeten wij Zimra niet onderschatten. Ook al is zij niet sterk in de proeven ze heeft veel extra stemmen en is heel onopvallend.
Haha geweldige actie van Zimra! Maar ik ben wel bang dat ze zich nu volgende week tegen "kamp Noord" gaan keren en dat Edith en Cees alsnog de finale mislopen. Wel een heel leuk seizoen zo! Niet zo voorspelbaar als normaal.