Shit Hans heeft nagedacht dus. Hij gaat extra stemmen inzetten. Ik denk toch dat Zimra eruit gaat vanavond. En opzich is dat ook niet heel erg. Ze is geen Robinson.
Ja maar Zimra komt denk ik toch niet tot de finale. Anna en Ger hebben haar nu gewoon gebruikt. Ze knikkeren haar er gewoon uit als ze der niet meer nodig hebben gok ik.
Nee nog natuurlijk wordt er nu niet gekeken naar hans zijn inzet voor het team........beetje domme opmerking van hans! Terecht dat de dames hem weg willen hebben, goed gespeeld!
Goed gespeeld door de dames.! Maar begrijp ik nu uit het voorstukje dat er geen stemronde meer komt, maar alleen een proef waarin nog 2 mensen afvallen.? Want als Zimra dan "per ongeluk" een keer niet als laatste zou eindigen en dus in de finale komt, zou dat toch wel heel zuur zijn voor alle sterke spelers die al zijn afgevallen...
Ik ben stiekem toch wel blij dat Hans eruit is! Meidenfinale zou leuk zijn, maar ik gun het Kees ook!
tja maar als ze dan niet afvalt -zal ze ergens toch wel wat goed doen- al die tijd heeft ze het tot nu toe wel overleefd. En als ze uiteindelijk de finale wél kan winnen - dan is ze blijkbaar toch wel robinson waardig denk ik, als de finale is zoals hij altijd is. Ik denk niet dat ze het red, maar ik vind het eigenlijk ook allemaal wel wat sneu voor haar...
Ik denk niet dat ze Zimra er gauw uit zullen stemmen als ze echt voor de winst gaan. Ik denk dt Edith en Kees haar er wel uit zouden stemmen vanwege het sportieve aspect maar als ik naar Geraldine en Anna kijk dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat ze de sterksten eruit gaan werken. Maar volgens mij zijn Kees en Edith nog de enige met extra stemmen toch?
als er geen stemronde meer komt (en ze dat wisten) dan is het natuurlijk dom van Hans en Kees om niet alle stembriefjes in te zetten. Dus ik denk niet dat hun dat wisten. Ik hoop dat Zimra niet in de finale komt, zij heeft echt helemaal niks gedaan op dat eiland! En in de proeven ook niet! Ik hoop op een finale met Edith, Geraldine en Kees.
Ben heel benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren. Zou het juist wel een grap vinden als Zimra in de finale komt. Die gaat ze toch niet winnen, maar ik zou het best hilarisch vinden als ze daar staat met haar mooi lange nageltjes (hoezo zijn die niet allemaal afgebroken tijdens hakken en vissen ) en "all by myself"
misschien doet zimra niet zoveel op het eiland. ik vind haar best wel robinson hoor, ze heeft toch ruim 2 weken alleen op een eiland gezeten... jammer dat ze geen aansluiting vind bij de anderen van de groep.