Ja daar baal ik ook onwijs van. Heb er alles aan gedaan om er niet achter te komen,verraad een collega het. (nog net voordat ik kon zeggen dat ik het niet wou weten) Hoop toch stiekem dat het niet waar is/was.
Dat lijkt me ietwat overdreven Maar de meeste mensen gunnen het Anna niet dus ja Dan trek je gauw de conclusie dat zij het is.... Ik denk dat de meeste meiden het niet willen weten, dus dan is het jammer als je het toch hier te horen krijgt... Toch? Het was niet rot bedoelt hoor!
Oke ik zou niks meer schrijven,maar wil jullie toch nog onwetend laten wie het wordt. Ik neem/nam aan dat kletskoek door de berichten weet over wie ik het heb,daar reageerde ik op. Ik heb niet verder terug gelezen wie wie het wel of niet gunde. Het kan echt nog alle 3 zijn,ook al gunnen de meeste anna het niet kan zij het ook niet zijn.
Nee hoor want het kunnen ze alle 3 zijn. Edith kan ik het niet gunnen omdat ze eigenlijk niets heeft gewonnen. Geraldine omdat ik haar arrogant vind. En Anna Alicia omdat ze nog arroganter is en heel irritant praat.
Hmmm jammer, ik wilde het ook niet weten en door deze suggestieve opmerkingen krijg ik ook een vermoeden.
Lees alleen jouw'n reactie buffy en ben snel weer weg hier.... Weet niet wat er gezegd is maar wilde eigenlijk niet weten wie de winnaar is?
Ach kom op zeg. Het staat op Internet het is op rtl boulevard en shownieuws geweest. En dan nu gaan lopen muggenziften als hier wat opmerkingen gemaakt worden. Het zijn roddels! Niemand weet of het klopt en er zijn geen namen genoemd. Wacht gewoon volgende week af. Want echt jullie zitten er helemaal naast met jullie vermoedens.
Ik hoorde het idd ook op rtl boulevard( kijk het nooit was nu met zoontje bezig en had hem niet weggezapt ) Maar goed het is en blijft een vermoedde van hun dus ik zie wel of het klopt hahaha
Ik hoop echt niet dat het klopt. Gewoon omdat het dan alsnog een verassing is. Ik gun het alle drie de finalisten eigenlijk. Die bner die het naar buiten heeft gebracht, poeh wat een knuppel.
Vind ik ook! En ik wilde ook al zeggen dat die vermoedens niet kloppen, maar dan zullen we wel weer commentaar krijg dat we het toch een beetje 'verraden' hebben