ik ben het aan het opnemen, ben benieuwd! Zag net een foto op FB voorbij komen van 1 van de deelnemers.. schrok er toch wel van.. ze is al zo ontzettend dun, hoop dat ze wel een buffer heeft, want je hoort toch wel dat veel kandidaten ontzettend zijn afgevallen na de trip, zoals vorig jaar Peggy Vrijens, daar was ook niks meer van over
oh valentijn! ik zie het nét op tv.. ik heb toen de documentaire over haar gezien. Prachtig, triest en indringend - ik wist niet dat ze het nu in het modellenwereldje zat (o.a.!)! Maar inderdaad, wat gaat dat een aanslag zijn op haar lichaam. Als ze mentaal niet breekt - dan zou het me niet verbazen als ze er om medische redenen misschien nog wel uit moet uiteindelijk.
Nu ze zo allemaal worden voorgesteld ken ik ze bijna allemaal wel maar bekende Nederlander vind ik dan voor de meesten ook weer een groot woord! Jeetje Valentijn kende ik niet, stond verteld dat ze eigenlijk een man is.....
Ik kijk ook hoor! Echt fan vanaf het begin. Valentijn gaat het zwaar krijgen denk ik zo. Had nooit geraden dat ze een man zou zijn.
En wie zijn de 2 andere deelnemers die in het laatste stukje te zien waren? De man herkende ik aan zijn stem, dat is volgens mij Robert kranenborg (kok), maar die vrouw?? Leuke deelnemers trouwens! Een erg diverse groep mensen!
Qua haar zou het in ieder geval kunnen, de vrouw had net als tatum dagelet blonde krullen. Good guess.. Ik ben benieuwd!
Edit: idd robert kranenborg Die vrouw dacht ik ook aan Tatum maar die heeft een iets andere stem... Ik denk nog even verder