Heb ik me de hele dag al verheugd..... Ga ik 3 minuten geleden voor de tv zitten.... Hebben we het vergeten op te nemen! grrrr Heb dus het eerste kwartier gemist, Dus, heb ik echt iets gemist? Of is er niet zoveel gebeurt? Ving wat op over extra stemmen?
Ja er zijn nu extra stemmen te halen in de eerste proef. Sommige zouden dus in 1 ronde 8 keer op dezelfde kunnen stemmen. Maar helemaal leuk dat het weer begonnen is. Zoals vorig jaar zit ik weer te juichen voor degene uit gtst
Ik hoor iets over Duivelseiland, daar mag Zimra naartoe. Robert en Pauline komen in een soort controle kamer terecht en die blijven tot de samensmelting apart volgens mij. Hun rol zal belangrijk gaan zijn denk ik.
Paulien (kijkend naar de foto van Zimra): Zimra.... Die ken ik niet. Robert: laat eens zien?!..... Ooo die ja die heb ik wel eens gezien... (of iets in die trand zei hij) Fragment later zie je Zimra aankomen op duivelseiland... Dennis: playmate Zimra....bla bla ....hihi ik kwam niet meer bij!
Haha hier ook door gehad, Zo grappig Maar robert heeft wel mensenkennis met zijn jaren horeca ervaring 😳
Mensenervaring zeker. Maar hier ook hard gelachen . Mijn man zei al hij kan niet meer zeggen dat die nergens naar kijkt thuis.
Ik vond het echt een leuke aflevering. Interessante veranderingen in het programma. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen straks met stemmen enzo.
Ik ben wel weer erg benieuwd naar de complotten dit jaar! En de manier van "tactisch" stemmen. Ook ben ik erg benieuwd wat Robert en paulien voor rol gaan spelen in het spel.
Ja dat begreep ik er gisteren wel uit. Maar meer wat ze dan moeten doen en heeft dat ook invloed op het stemmen enzo.