Lobke is hopelijk de volgende Maar ik vond dit echt wel een leuke zet. Manuel heeft Juliette er toen ook zo uitgewerkt.. En ik vind hem zo vol van zichzelf..
Wat een spanning zeg, geweldig! Ik vond het wel een slimme zet rn ondanks dat Lobke wel een beetje een bitch is, ben ik wel blij voor haar en zagen we toch ook even haar zachte kant . Ben benieuwd of ze zich nog kan herstellen in de groep, denk het niet en denk dat ze er volgende week uit ligt.
Ik heb toch zo'n gevoel dat lobke er niet uit gaat, maar dat er hele andere dingen gaan gebeuren... (Welke dingen weet ik ook niet hihi, maar een onderbuikgevoel )
Ferry heeft zich niet populair gemaakt met deze zet (hoe goed die ook was ).. Dus wie weet is hij wel de volgende.
Ja Ferry zou ook nog wel eens gevaar kunnen lopen. Denk dat de sfeer ook heel raar zal zijn na deze eilandraad. Ik typte trouwens bitch met een i maar zp maakt er een sterretje van
Vond het een mooie zet van Ferry, maar van mij had Lobke eruit gemogen. Ik vind haar zoooo irritant en die stem @//##^&&#&*@ verschrikkelijk!!!
Toch grappig dat iedereen altijd vind dat de anderen sneaky zijn en dat ze zelf niet doorhebben dat ze net zo hard meedoen Ik vond het wel een goede zet, vrees alleen wel voor Ferry. Maar met een beetje geluk geven ze toch Lobke de schuld
Die Manuel. hij zag het echt niet aankomen! Ik vond het echt een vervelend mannetje en ben blij dat hij eruit is. Nu Lobke nog.. Ik hoop dat Rick het ver gaat schoppen en die Mr Polska vind ik met de week leuker worden. Die is niet zo van de haat en nijd.
hahahah ja die Polska is echt briljant!! Vind hem echt grappig, lekker low key. En Freddy vind ik ook wel een toffe gast, heel relaxed enzo. Ik vind Krystel een beetje zielig, met de proeven is ze vaak laatste of 1 na laatste en ze is echt zooo mager geworden, jeetje. Ze was al niet dik maar nu is het helemaal niks meer. Verder wel een leuke meid vind ik.
Van mij mag Lobke ook gaan maar meesterlijke zet van Ferry, Manuel pakte het wel sportief op. M'n man vroeg gister of het misschien voor Krystel niet beter is om te stoppen, blijft niks van over. Rick vind ik het wel goed doen en Polska is wel grappig ja en Freddy komt wel droog over...het draait de laatste jaren meer en meer om complotten dan om 'Robinsonwaardig' zijn maar kan me meestal toch wel vinden in de uiteindelijke winnaar.
'k Vond het gisteren een leuke uitzending met verrassende wending. Rick, Mr. Polka en Freddy zijn voor mij de beste 3.
Ik kan echt niet luisteren naar de Freddy. Zijn stem... jeetje... Mr Polska is inderdaad erg leuk. Kan het met iedereen vinden en doet de proeven ook goed. Maar aan het einde lukte het dan weer net niet. Lobke inderdaad snel eruit. Ferry, krijgt het nu ook moeilijk denk ik. Weet niet of het wel zo een slimme zet van hem was.