Sabrina vond ik ook niet zo leuk. Komt ook omdat je haar zo weinig zag en hoorde. En mr Polska is er nog!
Ik had gisteren al een paar keer tegen mijn vriend gezegd, dat die Sabrina er wel uit mocht met haar depri gedoe... zooo saai. Ben blij dat mr Polska er nog in is Maar die Krystel wordt wel heel erg mager he. Ze heeft wel een fantastische stem, toch vond ik dat karaoke-spelletje niet eerlijk. En die Ferry begin een echte relnicht te worden Toch nog een reden gevonden om te blijven kijken, nadat Remy eruit was, vond ik het al meteen veel minder leuk. Ik gun het Rick eigenlijk wel, hij is me heel positief meegevallen. Ik dacht dat het echt zo'n bal was, maar ik vind hem eigenlijk wel Robinson-waardig
Sabrina zal niet echt gemist worden denk ik, door mij niet in ieder geval. Hoopte dat ze evengoed gingen stemmen voor een zwarte stem, dan had Polska geweten hoe het zat maar helaas...vind de complotten dit jaar wel heel erg. Wel gelachen om Ferry met die proef, drie keer op z'n hoofd #@*%# ... maar ik ga ook nog steeds voor Rick.
Het was misschien niet helemaal eerlijk, maar Krystl is klein en tenger (inmiddels mager) en dat is bij heel veel proeven toch eigenlijk ook niet eerlijk. Gun haar wel een kleine overwinning . Wie niet sterk is, moet mooi kunnen zingen, zoiets
Vond het wel een beetje een saaie aflevering trouwens. Wel verrassend dat Sabrina pas bij de eilandraad zei dat ze eruit ging. Volgens mij was die presentator (hoe heet ie ook alweer) ook erg verbaasd.
Ik vond het ook best een saaie aflevering. Normaal gesproken vind ik de proef altijd het leukste, maar die duurde dit keer niet zo lang en het was ook niet echt spannend ofzo. Ik ben wel blij dat Polska er nog in zit, hem vind ik erg leuk. Maar ik hoop dat Rick gaat winnen!
Ja ben wel benieuwd wie er gaat winnen. Rick maakt een goede kans denk ik, tenzij er weer een complot gesmeed wordt . Zou het wel cool vinden als Krystl zou winnen, maar schat die kans niet zo hoog in.
Ahhh balen, toch mr. Polska eruit... Vond hem echt leuk! Hij had beter niet mee kunnen gaan met de winnaars, dan had ie misschien nog een plannetje kunnen smeden met wat anderen. Valt me trouwens op dat de sfeer wel goed is op het eiland. Er wordt best wat voorgelogen op het eiland, maar iedereen pakt het sportief op (part of the game). Das ook weleens anders geweest.
Nou ik vond het idd ook jammer dat Polska eruit is. Leuke gast! De sfeer valt mij ook mee ja. Het is wel eens erger geweest. Ik snapte alleen niet waarom ze die brieven en foto's moesten verbranden Ze hadden ze ook kunnen bewaren, is toch leuk om te lezen als ze er evt uit gaan door stemming (en in een hotel zitten) of gewoon na het hele avontuur.
Wat ik gisteren heel irritant vond was dat je al voor en tijdens de proef kon zien in de 1 op 1 interviewtjes dat Lobke haar haar had gewassen. Je wist dus al dat zij de proef had gewonnen.(omdat de prijs een resort was) Beetje jammer! Verder hoop ik op een finale met Freddy, Kai en Kristl. Lobke zsm er uit! (maar dat hoop ik al 4 weken )
Ik vrees, dat Lobke de finale gaat winnen zo. Wie moet haar nog verslaan in een proef? Dat heeft ze heel slim gespeeld, moet ik haar nageven. Ik vind het jammer, dat Rick eruit is, hij verdiende het wel.. was ook de enige geduchte tegenstander nog van Lobke. Normaal gesproken houdt ik wel van topsportersmentaliteit, maar zij heeft iets heel irritants... Remy was daarintegen wel heel tof vond ik
Hopelijk gaat Lobke of Ferry nog even door en de finale halen. Vind het altijd zo jammer als er vooraf bij sommige mensen al een echte band is. Vervalst het spel een beetje mijn inziens. Vorige keer die pokerbroertjes en Fatima die elkaar door en door kende en meteen elkaar hadden op die manier na de samensmelting, nu Freddie en Kai. Beetje jammer. Kristl erbij redt ze, maar zijn ze finalewaardig: nee echt niet. Alleen Kai eigenlijk.