Ik vond die proef btw zeer onverantwoordelijk en te gevaarlijk. Lekker dan, een gat in je trommelvlies.
Mee eens! Dat ding ging toch ook veel te snel . Dat kan nooit gezond zijn. Hetzelfde als 10 meter boven het water hangen. De proeven worden steeds gevaarlijker. Waar is de tijd gebleven met de evenwichtsbalk?
Ja echt hè! Te bizar! Vinden wel spannend! Ben benieuwd wie er wint! Grappig ik dacht eerst toen kay zo goed ging, owwwwww die wint, en toch krijgthet dan een hele andere wending
Maar ik lees hier niks over 'Robinsonwaardig', alleen meer dat er mensen zijn die gewoon nog nooit een proef gewonnen hebben. Verder vind ik het van Krystl idd knap dat ze zover is gekomen en dr gewicht, tja ze was al niet erg dik, dus niet raar dat ze nu ineens 42 kilo weegt. Ben benieuwd wie het nu gaat winnen, ik gun het ze allemaal. Alle 3 leuke kandidaten!! Die proef vond ik trouwens ook best op het randje hoor, met die balk. Als je kijkt wat die Freddy er aan over heeft gehouden, voor hetzelfde geld breek je een been of arm ofzo als je verkeerd terecht komt
Kay. Ik gun het hem en als het Krystl of Ferry was geweest was mij ook goed. Jammer dat het weer afgelopen is.
Echt belachelijk een uur dom geouweho*r en 2 min finale... Voortaan zap ik wel gewoon 5 min voor het afgelopen is er naar toe...