Over 2 weken begint het weer! Bij mij is de voorpret al begonnen nu alle kandidaten bekend zijn (zie Échte eigenschappen - Expeditie Robinson). Laten we alvast even voorspellen wie er volgens jou heeeel ver gaat komen en wie er volgens jou als eerste uitvliegt. Als eerste eruit: Marian Mudder Wie het tot de finale schopt: Kim Lammers
hahahaha ik ken meer dan de helft niet. Hoop dat Klaas een beetje lang blijft en zn humor er flink in gooit!! Die Oscar is dan nog de enige beetje mancandy wat erin zit. Sharon Doorson vind ik sowieso niks, die mag er van mij meteen uit.
ik heb er ook heel veel zin in !! De eerste aflevering valt voor mij op een dag dat ik het heel druk heb, maar de tijd van expeditie Robinson ga ik lekker voor de tv !
Hhhmm ik zal er wel weer helemaal naast zitten,maar ga toch een poging wagen Ik denk dat oscar aerts of anna speller de winnaar gaat worden (weet zelf ook niet waarom ) En ik denk dat of ella bandita of kees van der spek er het eerste uit vliegt.
Jaa, mijn favoriete programma komt er weer aan! Ik ken alleen de helft niet dus ik ga nog geen gokjes wagen.
Het eerst jaar dat ik niet meer ga kijken. Ik vond het vroeger een geweldig programma, maar de laatste jaren vind ik het steeds minder. Irritante bn-ers, complotten, heeft niets meer te doen met surviving.
Ik heb er ook weer zin in. Oscar mag idd wel ver komen Tim Douwsma is ook niet verkeerd om naar te kijken De meeste ken ik wel, dus word vast een leuk seizoen. Ik denk dat Marian Mudder of Jaap Jongbloed er als eerste uit ligt
Op basis van niks maar denk dat Teske niet ver gaat komen, ken haar trouwens ook niet maar het is puur een gevoel. Wie er gaat winnen, durf het niet te zeggen.
Als eerste eruit: Anna Speller Wie het tot de finale schopt: Amara Onwuka Leuk, gokken, haha Ik heb werkelijk geen idee. Ik vind het altijd wel tof de helft niet te kennen, dan blijft het programma ook nog een beetje interessant. Ben heel benieuwd! Er begint straks veel leuks op tv vind ik
Ik ga ook wel weer kijken. Alleen jammer dat het wéér met allemaal 'BN'ers is. Is het gewone gepeupel niet interessant genoeg meer?
Ik ga ook zeker weer kijken Ik ken er een paar niet maar ga toch maar een gokje wagen: Eerste eruit: Anna Speller In de finale: Oscar Aerts We zullen het zien
Grappig, ik vind Klaas dus echt helemaal niet leuk dus ik hoop eigenlijk een beetje dat hij er snel uit ligt.. Heb er zin in! Leuk dat alles nu weer een beetje begint
Aiii wij zijn met de eerste aflevering nog op vakantie. De eerste aflevering is vaak alleen voorstel ronde toch??
Ik ken vast weer bijna niemand maar ga zeker weer kijken. Yesssss! ! Wanneer komt het weer trouwen (datum eerste uitzending)? Ik kijk namelijk geen tv dus kijk via uitzending gemist.