Bizar die Tim en Oscar... Tim is echt agressief, snap wel dat Oscar flipt. Zogenaamd nobele daad.. Gewoon schuldgevoel. En kans dat hij van Marian wint is natuurlijk wel groot.
Nou inderdaad. Heb alleen de uitleg van de proef gemist, straks even terug kijken. Wilde in bed verder kijken en had 'm op net5 gezet (was ook reclame), oeps
Hahaha helaas Fee! Zelfs dit was kon ze niet, met dr yoga! Ik hoop wel dat t ze lukt om Tim eruit te stemmen. Vond dat echt een asociale actie!!
Ah zonde . Hoop dat Tim eruit gaat. Vind hem sowieso al irritant. Maar gaat nog spannend worden denk ik!
2 weken lang doet ze niet anders dan deze proef oefenen en dan faalt ze.... Dit mag wmb wel vaker gebeuren. De 2 slechtere strijden om in het spel te blijven met een heel soort andere proef als de strijd daarvoor ipv dat stomme gestem continu.
Ik zat er ook naar te kijken. Ik denk acne huid icm pigment vlekken die heel erg verkleuren. Soort zwangerschapsmasker. Dat ze tegen die Danny verteld hebben dat ze gaan stemmen op Anna??
O ik vind het er zo vies uit zien! Deze manier van stemmen maakt het wel extra onvoorspelbaar! Nu hebben ze het complot laten zien, maar als ze dat niet doen dan kan het alle kanten op!
Volgens mij is het een geexplodeerde koortslip.. Wat speelde die Tim vals zeg! Van mij mag die eruit.. En die Danny ook! Vals ventje..
Ja! Trouwens, wat ik me nu écht afvraag: zit er iemand onder die 'urn' om de stemmen gesorteerd aan te geven? Het is altijd spannend zeg maar, als het verdeeld is. Nooit alles voor de ene in 1x en dan nog wat voor de ander. Altijd zo om-en-om ongeveer zodat het spannend blijft.