Dat is volgens mij niet te achterhalen.. Er waren 23 of 24 stemmen (ofzo?), en 10 deelnemers.. Je weet alleen dat sommigen meerdere stemmen in hebben gelegd, maar volgens mij kun je op deze stemmanier nooit achterhalen of er mensen zijn die helemaal niet gestemd hebben.
Maar hoe doen ze dat dan als ze bij die stem urn zijn? Als ze niet stemmen bedoel ik, moeten ze gewoon verplicht dan een aantal minuten daar staan? Want als je bijv maar 1 stem doet ben je ook veel sneller klaar dan als je er 5 moet schrijven. Dat zou dan toch bij de rest opvallen?
25 volgens mij - 10 voor anna - 15 voor Tim Tim had er volgens mij 5 gedaan.. zo'n opmerking maakte Klaas 'waarom doe je er dan niet gelijk 5 ofzo?' er daar reageerde hij wel positief op. Als de overige er dan toch 1 gedaan hebben, kom je op 10 stemmen voor Anna. Betekend dat de overige er samen 15 op Tim gedaan hebben. 2 per persoon was de bedoeling - maar hoeveel ze nu gedaan hebben? Ieder 3 ? Of Anna wat meer omdat het heet onder haar voeten werd en de rest 2 ?
Anna heeft er ook 5 ingestopt en Tim ook.... Je kan de volgende aflevering zien hoeveel iedereen nog over heeft. Nadat er werd verteld dat iedereen 10 stemmen heeft, zag je onder de naam (die wel eens bij de deelnemers in beeld komt) het aantal stemmen.... Ik vind het zooo dom dat ze Danny in vertrouwens hebben genomen! Maar ja ze wisten nog niet dat hij een "ratje" is.... Nu wel.......
volgens mij hoorde ik gisteren dit iemand zeggen (zie quote) heb alleen geen idee wie.. of ik moet het helemaal verkeerd begrepen hebben
Ja! Heb alleen de eerste minuten gemist/onduidelijk gehoord omdat ik nog eventjes bezig was met iets. Hoorde iets van vuile rat over iemand die niet gestemd had. Wie had niet gestemd?
Mag die achterbakse complottensmedende Danny eruit? In het begin had hij zo'n grote mond over anderen die complotten smeedden, maar hij is degene juist die dat het meeste doet. Ik erger me rot aan hem. Vind hem een gluiperd.
Ryanne heeft alles wel goed door en trekt haar mond wel open, mooi vind ik dat. Ze laat zich niks wijsmaken. Hoop dat ze er nog lang in blijft. Denk dat Danny eruit gaat....hij wordt nu ook wel een beetje vervelend. Die kerel heeft echt geen ruststand volgensmij..
Super irritant mannetje ja, met z'n enge kille oogjes. Maar ja, wie een kuil graaft voor een ander. Ik vertrouwen erop dat hij zichzelf er wel uit krijgt
Ik hoop ook Danny eruit. Ryanne heeft het allemaal goed door, echt knap. Hoop dat zij erin blijft. Echt weer superspannend!