Ik gok dan toch Anna. Hoop ik eigenlijk. Had net zo goed een kokosnoot kunnen zijn, komt echt nauwelijks wat uit. Ryanne tegen Danny zou alleen wel weer spannend zijn.
Wat een k*t wijf die Amara. Bah hoe ze reageerde... Joh zo is het spel, zij hebben ook mensen lopen naaien. Jammer dat Ryanne moest gaan, maar had het wel verwacht eigenlijk. ze gaat het niet doen
Ooooh wel ballen hoor, dan ook gewoon gaan, hoppa. Leuk hoe Dennis reageerde, is al dat neppe bner geklef vast ook al zat.
Hahaha Danny is helemaal in de war. Idd wel stoer dat ze ook gewoon echt weg gaat. Ik kan het me ook wel voorstellen. Zou er misschien ook wel klaar mee zijn...
Had ik wel verwacht, dat ze verliezerseiland zou afslaan. Wel jammer!! En moest wel even lachen dat Danny helemaal de kluts kwijt is omdat er niemand op komt dagen Ik hoop dat Amara de volgende is. Schijnheilig 😕
En Oscar heeft nu nog veel stemmen! Denk dat hij daardoor wel als een grote bedreiging wordt gezien... Maar volgens mij hebben Amara en Klaas ook niet veel stemmen ingezet? Ryanne had 6 stemmen, waaronder denk ik 2 van Anna en een zwarte stem. Wel heel jammer van Ryanne, en leuk dat Danny er nog is!
Aan de ene kant jammer van Ryanne, ga haar passie en humor wel missen, aan de andere kant heeft ze dit een beetje op zichzelf afgeroepen. Al denk ik toch dat het slimmer had geweest Oscar eruit te stemmen: die is veel sterker. Maar we gaan het zien de komende tijd.. Nu snel Anna eruit en Amara en dan heb je een hele leuke finale denk ik met echt wel robinson-waardige spelers als Kim, Oscar, Klaas en/of Danny. Maar ergens heb ik het gevoel dat Anna de finale gaat halen.. Hopelijk zit ik ernaast haha.
Anna redt het toch elke keer weer!!! Rustige speler, maar ik denk dat zij wel de finale haalt! ( wat een mooie meid is zei trouwens, zo puur natuur! Vooral dat haar!! ♥ Verder jammer van Ryanne, gaaf mens! Danny blijft een gluiperd, brrrr... vind ik echt niks!! Amara mag er van mij ook uit!!! Ben ik een beetje op uitgekeken!!
Ryanne was waarschijnlijk niet tot de finale gekomen, al had ze van Danny gewonnen , moest ze er nog een aantal wegspelen. Dan pas de halve finale. Zag ze wijs dat ze het gewoon een mooie experience wilde houden. Anders krijg je zo'n afscheid ala Tim, die het wel probeert en na een paar uur opgeeft. Of dat ze met een zwaar k gevoel wel de halve finale zou halen, maar dan. Ik hoop echt Anna er uit volgende keer.