Wojooo!!! Echt wel lullig voor hem!!! Zou het dan echt aan links liggen of komt dat door de camera opstelling? Hij kreeg hem er ook niet af om het na de proef even te proberen. Heel maf dit!
Ja maar kan me niet voorstellen dat ze hem echt hoger hebben gezet aan de linkerkant.. Toch? Dat is toch onprofessioneel? Laten we het houden op de hoek van de camera.
Wow, zag Danny in de helikopter van de eerste aflevering. Hij is ook super veel afgevallen zeg!! Vind trouwens dat Klaas er erg slecht uit ziet.
Wel typisch natuurlijk dat aldoor de linker verliest. Maar ik neem aan dat het wel eerlijk gaat. Wel heel zuur voor hem, al denk ik dat Anna een betere kans maakt om de finale te halen en eventueel te winnen.
Anna kan iig wel zwemmen... Ze hebben helemaal geen resort gehad nog hè? Komt dat vanavond? Sowieso stuk kariger dan vorig seizoen, met die tripjes van het eiland, eten kopen, zangwedstrijden. Is dit wel meer Robinson en ja, Klaas ziet er uit als zombie. Hoop nu dat Oscar wint .
Zei dat vorige week idd ook al dat het dit jaar kariger is dan vorig jaar en andere jaren. Misschien wilden ze het meer basic houden. Ook winnaars eiland was best schraal dit jaar.. Erg slim van Oscar, van mij mag Amara verliezen.
Grrr sta op het punt over te stappen naar een andere provider. Had het opgenomen maar staat niet in mn lijst. Duel van Danny gemist. Was hij er af gevallen of was Anna sneller? Super sneu voor hem, maar vind Anna ook een top meid! Hopelijk gaan Anna, Klaas en Oscar door. Denk een slimme zet van Oscar.
Anna was sneller. Het leek wel of die spiraal van Danny gesaboteerd was het werkte totaal niet mee in ieder geval
Ahh boehoe 1 nachtje alleen. Niemand om je handje vast te houden zo vlak voor de finale. Hopelijk verliest ze echt, wordt tijd dat ze er uit gaat. Ze is niet als een fijne speler neergezet.
Ook lekker Robinson dat je niet een nacht alleen wil, omdat je er geen zin meer in hebt. Mocht zij winnen dan vind ik haar echt de minst Robbinson waardige.
Hey even serieus, waarom mag de verliezer direct naar de halve finale en de "winnaars" van de proef moeten battelen voor die plek? Dat stond toch in brief, dat amara iig 1 halve finalst was? Ze wil naar huis maar zo te zien wordt ze daarin ontmoedigd door de programma makers, dan is natuurlijk hele battle concept gelijk teniet gedaan. Edit: Oh wacht, ze battelen om de finale, ik begrijo het denk ik
'Winnaars' gaan battelen voor een plek in de finale, de gene die verliest van die twee gaat naar de halve finale. Dus niet battelen om de plek in de halve finale maar om een plek in de finale
Ik snap het ook niet. Maar de verliezer moet nu wel tegen de verliezer, dat idee zal er wel achter zitten.
Ik hoop heel erg dat Oscar de finale niet meteen bereikt, hij heeft echt helemaal niets gedaan deze expeditie haha. Beetje lanterfanteren haha. Ach, grotendeels daardoor wel tot hier gekomen natuurlijk: is wel slim. Nee, de andere drie hebben meer robinson skills wat mij betreft. Al snap ik weer wel dat anderen Amara niets vinden: ik snap haar wel denk ik, in ieder geval wat betreft haar sport-achtergrond en die druk etc., creëert dan toch sympathie