Oh jee was me niet eens opgevallen. Stom en sneu zeg. Wij vonden wel de koker van Anna rood maar blijkbaar was het toch oranje
Balen dat Amara door is, maar Klaas ligt er ook wel terecht uit, hij was echt niet handig bezig. Nu hoop ik maar dat Anna wint.
Hoe leuk was het geweest als Danny nu opeens naar het eiland kwam ipv Anna (als Danny toen dus had gewonnen). Die reactie van Oscar was dan nog veel mooier geweest
Danny was bij deze proef zeker weten verzopen 😅 Niemand zou hem hier gaan helpen met zwemmen.
Op probeer altijd aan de filmpjes met commentaar achteraf te ontdekken wie er gewonnen heeft Ik denk dat Anna gaat winnen . Maar dat hoop ik ook dus ben niet helemaal objectief
Haha id!!! Klaas werd trouwens ook steeds irritanter met zn gezeur. Ben blij dat hij de finale niet gehaald heeft.
Ik hoop dat Oscar wint, maar Anna vind ik ook prima. Zolang het Amara maar niet is.. Vorige week nog zeggen het wedstrijdelement helemaal zat te zijn, en nu ze wint lijkt ze daar geen problemen mee te hebben. Klaas vond ik echt irritant.. Zat iets te vol van zichzelf.
Amara heeft met die foto`s in de grot proef zo wie zo een fout gemaakt met een getal.dus als zij deze niet verbetert dan heeft zij in ieder geval de rekensom fout... En Oscar vergeet getallen maar herstelt zich, maar of het snel genoeg is, denk het niet. Of Oscar of Anna wint maakt mij niet zoveel uit. vind de finale wel spannend