Dat is dus precies wat ik ook al zei; Danny was zeker verzopen als hij de finale had moeten gaan spelen. En Klaas heel jammer maar er zag gewoon geen fut meer in en was gewoon n domme fout dat hij de richting verkeerd gekeken had.
Heb echt respect gekregen voor die Anna. Wat een powervrouwbis dag zeg. Slim, taai en vooral mentaal heel sterk.
Haha, ik begon op pagina 1 vandaag en kwam deze tegen. Je zit er helemaal niet naast zo te zien (mij zegt de naam Ella alleen niets...?)
Hihi ja dat zei ik laatst ook al tegen mijn man Ella is ryanne (dat was de enige die ik fout had hihi)
Ik heb voor de serie begon gegokt op Amara als winnares volgens mij. Leuk dat ze nu inderdaad in de finale zit maar ik hoop niet dat ik gelijk krijg (Hahah even teruggezocht, pagina 2, inderdaad gok ik Amara als winnaar, maar ook op Anna als eerste eruit haha, wrong!)
Ik zet het gewoon op met ondertiteling 😂 moeten ze maar niet op donderdagavond op visite komen 😂😂
Haha idd vind ik ook!! En ook gewoon elke x de tv iets harder zetten hahah 💃💃💃💃
Vind dit altijd zo langdradig.. Pff. Denk trouwens wel dat Anna gewonnen heeft: ze had zo'n grijns toen Nicolette zei 'we weten natuurlijk nog niet wie gewonnen heeft'. Als dat zo is hebben ze het wel wat onhandig in beeld gebracht haha. Maar zou t haar wel gunnen. Alleen Oscar eigenlijk niet, maar we wachten t nog een tijdje af..
Ik vind dit seizoen echt helemaal ruk.. Oscar in de finale? Vind dat echt totaal niet verdiend. Maar goed. Ik hoop dat Anna wint. Voor mij de enige van de 3 die een beetje robinson waardig is
Vind het ook wel.lachen altijd, kijken hoe kandidaten er op terugkijken. Maar wel langdradig ook ja..