Ik gunde het Amara juist echt niet. Beetje jammer dit. En ik begrijp ook echt niet dat de makers van dit programma denken dat de kijkers een aflevering als deze leuk vinden. Ze kunnen zo'n avond echt zoveel leuker maken!! Nooit vertoonde beelden laten zien. Bloopers. Het weerzien van de kandidaten met hun familie. ALLES is leuker dan dit 😕😓
Met vrijwel alles eens 😉👍🏻 Gunde het Amara alleen wel haha. Anna had ook wel ogen winnen, maar Oscar echt niet wat mij betreft 😝
Jammer dat Anna niet heeft gewonnen. Had niet verwacht dat Amara zou winnen. Maar wat een saaie aflevering
Ik heb het gisteravond terug gekeken (de live band doorgespoeld als in wtf??). Maar zoo hee, Amara, die zag ik echt niet aankomen. Op zich gun ik het haar wel. Had het Anna meer gegund, maar Oscar dus echt niet. Ik vond Ryanna wel echt raar doen trouwens. Leek wel of ze wat op had of zo? Waar ik me enorm aan geirriteerd heb; Sander. Gaaadver wat een arrogante kwal zeg. Vond ik op het eiland al maar nu helemaal. En Danny... sja. Lijkt wel of ie echt een tik heeft gekregen van de hele ervaring of ligt dat aan mij?
Zal me niks verbazen van Ryanne, maar ik denk dat ze het vooral ongemakkelijk vond. Vooral toen Dennis er over begon dat ze nadat ze weggestemd was toch wel toe gaf dat ze veranderd was door de situatie. LOL, volgens mij was Danny er gewoon heel emotioneel over. Lijkt me ook best heftig die beelden terug te zien.
Denk dat Danny vooral blij moet zijn dat ie de finale niet hoefde te spelen want dan was ie vast verzopen.
Dat idee had ik ook ze keek wel stoned Supersaaie aflevering. Bij die eerste afvallers vroeg ik me elke keer af 'wie was dat ook alweer? Waarom ging die eruit? Waar hebben ze het over?' En dan die voice-overs van de deelnemers die precies vertelden wat we zagen. 'Toen stond Amara ook al boven en daar kwam Anna ook al aan. Het word nu echt spannend blablabla' xElles, jij hebt betere ideeën voor een laatste aflevering