In een ander topic over wat je gezinstraditie met kerst is werd iets leuks genoemd. Nl een doos met oa een kerstfilm erin. Dat vind ik ook een heel leuk idee. Wie heeft er een leuke tip voor een kerstfilm die zowel leuk is voor mijn dochters (4 en 6 jaar) en voor volwassenen? Welke vonden/vinden jullie leuk?
Ik heb de trailer even gekeken en denk idd dat die nog wat te spannend is. Ziet er wel geweldig uit trouwens. Die onthoudt ik voor later. The muppets zijn voor mij een beetje een nightmare. krijg ik altijd de kriebels van.
Jaaaa The Grinch!! (De niet-tekenfilmversie, met Jim Carrey, deze: bol.com | Dr. Seuss' How The Grinch Stole Christmas, Jim Carrey, Molly Shannon &...)
Ik moet ook denken aan Santa Clause (met Tim Allen), Home Alone, Elf, Jingle All The Way en de Gremlins. De Ice Age Christmas Special en A Christmas Carol (met Jim Carrey) vind ik ook leuk. Iets met Rudolph the red nosed reindeer is natuurlijk ook altijd goed.
Die is idd leuk. Heb ik samen met de oudste destijds in de bioscoop gezien. Ik ga even kijken of ik die zo in de winkel kan kopen