Expeditie Robinson 2016

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 1 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik heb het begin gemist, Jayjay heeft van Dave gewonnen dus? Edit: o, hij is toch niet naar afvallerseiland gegaan? :( Dat had ik niet verwacht.
    Ben benieuwd wie er nu uit gaat.

2. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Hij is helaas weggegaan idd....wilde meteen niet meer verder kijken hahahaha.

Dio en Thomas hebben het goed gespeeld...Yalou is eruit gestemd. Ze zal vast ja zeggen tegen het duel teggen JayJay....oh zie nu dat ze ja zegt

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    whahaha.. ik moest echt lachen.. de 'discussies' vooraf over wie er dan moest winnen, jay jay of dave... gáát dave niet eens?!

Ik moet zeggen; ik dacht écht dat er wel immuniteit stemmen ingezet zouden worden. Door koos of jalou - of hebben die er geen?
    Jammer. Ik vind de band tussen Bertie en Jay Jay leuk om te zien, maar toch gun ik het Jalou nu wel om terug te komen. Ook al was ze wat onnodig hard tegen Jessie ;) . Maarja. Ik was het met haar eens dat Jessie er allang uit gemogen had... Ze voegt weinig toe.

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik vind Jalou echt niet leuk.
    Heel onsympathiek en ze vindt zichzelf zo geweldig. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik hoop dat JayJay van haar wint

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha, dat heb ik ook! Ik vond JayJay ook echt niet leuk, maar nu zo met Bertie laat 'ie wel een betere kant van zichzelf zien. Van mij mag Jalou dus ook naar huis.

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik hoop toch wel dat Jalou wint. Ondanks dat ik JayJay zo wel leuker vind, gun ik het haar meer. Ze had het misschien niet handig verwoord, maar ik vond dat ze volkomen gelijk had over Jessie, die voegt echt weinig toe.

Helaas is het vaak zo dat de echte Robinsons (wat betreft skills) of de mensen met een winnaarsmentaliteit van heb ik jou daar de finale niet halen. Vind ik echt jammer.

7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.321
    17.221
    113
    Stemmen mogen ze van mij ook wel anders doen. Of niet. Gewoon degene die verliest eruit/duel of de laatste 2 laten duelleren. De Sterkste spelers worden er nu uitgestemd, om was Jessi zei, daar maken ze geen kans tegen in de finale en je wil toch je kansen zo groot mogelijk maken

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Waarom is er geen eetproef meer??

Voor Jay-Jay jammer dat hij nu pas zijn ware ik toont. Hij is nu een stuk beter te pruimen.
    Ik vind Bertie de enige echte Robinson. Al vanaf het begin op dat eiland, heel lang alleen. Geen uitzicht op proeven, samensmelting/normaal eten/winnaars eiland etc.
    Zij leeft al weken op het eten wat daar is, verveling etc. Dát is pas echt Robinson!

Ik vind Jalou ook niet alles, maar ze had wel gelijk over Jessie. Ik vond haar sowieso al nik, maar ze wint ook nog eens niks. Ja dat ze het met de groeps-proeven goed doet snap ik ook nog wel, dan hoef je niks alleen te doen en kun je teren op anderen. Individueel bakt ze er echt niks van.

Ik snap trouwens niet dat Koos en Jalou die andere 2 zo vertrouwden. Ik zou dat denk ik echt niet gedaan hebben.
    Dio vond ik wel een beetje een jankerd. 'Dave wreken';) zo gaat Robinson nou eenmaal hoor.

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Jammer he, die eetproef. Die is er al jaren niet meer. Jalou is ergens wel een lieverd (ze zat er echt mee, met dio- en daarom wilde ze hem gewoon vertrouwen) - maar heeft wel een echte topsporters mentaliteit en hardheid die erbij hoort denk ik. Precies wat je nodig hebt op het eiland.
    En Dio... inderdaad.. bleef er een beetje te veel in hangen. Maar oke.. Ondertussen lift Thomas wel lekker mee in de schaduwen van diegenen met de grote mond....

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.321
    17.221
    113
    eetproef komt misschien nog?

11. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Jep, eetproef volgende week blijkbaar ;)

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ben ik de enige die Thomas echt niet zo goed trekt? Ugh... "Is dat dan afgesproken?!"
    Ja, meester... ;)

13. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.274
    3.239
    113
    Vrouw
    Nee hoor, maar dat deed ik al niet voor dit seizoen. Heb die documentaire van hem gezien. Wat een egocentrisch klein kind dacht ik toen. Bah.

14. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Oh nee hoor, ik heb hem nooit zo gemogen o.b.v. eerdere documentaires e.d.

15. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Ik vind die Thomas ook echt niet leuk!
    van mij mag Bertie in de finale terug komen en hem winnen ook..

16. McDsee

McDsee Niet meer actief

Thomas is echt 3x niks! Is toch ook die gast die net dat boek uit heeft?
    Vind eigenlijk alle deelnemers helemaal niet leuk die er nu nog inzitten. Koos vind ik nog wel ok maar of hij die finale nog gaat halen. Als bettie niet wint, wint er dit jaar echt iemand die het spel dit jaar niet gemaakt heeft.

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Bertie is sowieso DE robinson . Dat moge duidelijk zijn.

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dat is het enige wat Bertie juist NIET gedaan heeft.. het spel gespeeld. Want daar is ze het type niet voor. Ze hoeft niet zo nodig te winnen. Ze wil overleven in de natuur.

Ik ben geen fan van al die complotjes- er is een jaar geweest dat het écht verschrikkelijk was (met gewone mensen toen nog) - maar de uitdagende spellen vind ik wel erg gaaf. Fysiek wordt er al veel geëist door gewoon daar te zijn- en dan nog die spellen er bovenop!

Ik weet ook niet goed wie er zou moeten winnen nu. Ik neig naar Jay Jay, maar dat heeft ook vooral met sympathie te maken. Thomas en Anna vind ik op zich ook wel goede kandidaten, susanne trouwens ook.
    Oh en ik hoop écht op Koos in de finale, maarja, Koos lijkt eigenlijk al afgeschreven.

Jessie komt trouwens ineens tot leven, erg leuk! Dio mag er van mij als volgende uit op dit moment. Daar irriteer ik mij momenteel meer aan dan aan sneaky Thomas. Over Thomas: ik zag wel in de vooruitblik dat hij flink over zijn nek ging bij de eetproef :D .

19. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind Jessie erg emotieloos. Ze zegt alles op dezelfde toon, net of ze het voorleest. Ze is nooit eens boos of blij of verdrietig.

Maar goed, wat ik me dus afvroeg ineens donderdag....

Hoe kan het dat het tijdens de proeven altijd mooi weer is? Je ziet ze continu onder regencapes zitten, en dan komt de proef en pats, daar is het zonnetje weer.

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hihi nou blijkbaar komt er dus toch nog een eetproef!
    Ik vind die Thomas niet leuk en zoveel heeft hij nou ook weer niet gepresteerd ofzo.

Jessie vind ik ook niks, want echt veel heeft zij nou ook niet gedaan. Powervrouwen?? Nou zij niet in ieder geval. Sorry maar elke keer laatste of 1 na laatste zijn met proeven;)
    Suzan vind ik ook niks, vindt haar echt vreselijk irritant.
    Hoopte eigenlijk dat Koos de proef zou winnen. Hij was als eerste klaar en ik gunde het hem echt heel erg.

Qua spel mag Jay-Jay van mij winnen en qua echt Robinson zijn mag Bertie winnen.

Deel Deze Pagina