Expeditie Robinson 2016

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 1 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.126
    5.044
    113
    Vrouw
    Nee ik ook niet! Zat eigenlijk maar half op te letten haha omdat ik dacht dat Suzanne toch zou gaan. Was er meteen weer helemaal bij.

Vind het erg laag van Dio.. Tuurlijk het is een spel enzo.. maar toch.

2. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik vind het niet laag, ik vind het slim. Hij voelde misschien ook ergens wel aan dat de anderen het plan hadden opgevat om hem eruit te stemmen? Hetzelfde geldt voor Jessie, die merkt haar zwakkere positie op en redt zichzelf hiermee.

Ik ben benieuwd naar het duel tussen JayJay en Thomas volgende week, ik hoop van harte dat JayJay wint.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dio.. iets van een pot en een ketel??? Voor thomas met zijn praatjes vind ik het verder wel prima ;) . Die liftte ook gewoon mee.

Ik hoop alleen echt echt écht dat Jay Jay nog gefocust genoeg is (en niet in gedachten al in de halve finale zit met Bertie) om Thomas eruit te werken...

4. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik vind het ook niet laag van dio. Hij speelt het spel en in dit spel is niemand te vertrouwen! Of het slim is weet ik niet, want als hij bij de volgende proef geen immuniteit haalt dan ligt hij eruit. Hij is een sterke speler en de vrouwen willen natuurlijk niet tegenover hem in de finale staan.

Ik vond het trouwens wel erg dom van Anna dat zij haar immuniteitsstem had ingezet. Die had ze beter kunnen bewaren voor de laatste stemming.

5. MissChaos

MissChaos Actief lid

2 aug 2014
    238
    0
    16
    Ja idd, vond de zet van Anna ook erg naief! Maar de manier waarop zei reageerde vond ik ook erg hysterisch! Het is en blijft een spel en ze heeben zelf ook al verschillende mensen er op een slinkse manier uitgewerkt! Suzanne komt hier mooi mee weg trouwens! Die fiets overal lekker tussendoor en behaalt maar zo de finale!! :)

6. MissChaos

MissChaos Actief lid

2 aug 2014
    238
    0
    16
    Vond Suzans peptalk tegen Jessie in het voorstukje van volgende week wel erg lief trouwens! Verder hoop ik echt dat JayJay en Bertie beiden de finale halen! Wat zal de rest op hun neus kijken! haha

7. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ze werd natuurlijk zo hysterisch omdat Thomas (haar ticket naar de finale) eruit gestemd werd. Volgens mij was het niet zo zeer dat hij weg moest, maar dat zij haar zekerheid kwijt is. Helemaal icm het feit dat ze haar immuniteitsstem ook kwijt is.

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahaha ik heb echt zo gelachen gisteren. Vond het best slim van Dio.
    Dat Thomas zo raar reageerde vond ik ook wel vreemd, want zij hebben bij anderen idd precies hetzelfde gedaan.
    Jessie heeft toch niks raars gedaan, die heeft alleen niet gestemd. Dat is haar goed recht.
    Anna deed echt vreselijk overdreven en ik vond haar echt zo dom en naïef door die immuniteitsstem in te zetten. Ik bedoel, hallo het gaat om de halve finale/finale, dan zou ik lekker ego trippen hoor:). Fuck iedereen en alle afspraken hahah, ik ga dan echt voor mezelf.
    Hoe Thomas ook tegen haar sprak toen ze in het zand zaten met zn 'ik ga hier fel tegen in';):D:D:D

Ik moest ook zo lachen om Suzanne die er naast zat en echt zoiets had van 'hahaha die naaien elkaar even flink' :D
    Vond ook haar peptalk tegen Jessie wel goed hoor. Ik heb niks, met beide niet, maar ze koos heel slim, integenstelling tot Anna, wél voor zichzelf.

Van mij mag Thomas verliezen, ik zou het zo gaaf vinden dat Bertie en JayJay ineens aan komen op dat vlot.:D
    Volgens mij zijn ze ook allemaal al vergeten dat Bertie toen weg is gegaan, want ze zeiden nog dat ze dachten dat er geen verliezers eiland was. Toen dacht ik gelijk, ohhh ze zijn Bertie vergeten!

9. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Helemaal mee eens!
    En verder moet Thomas volgende week weg. Zijn woorden kan ik niet serieus nemen. Hij is zelf een grote matennaaier.

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ook ik hoop dat bertie en Jayjay gewoon naar de halve finale gaan! Thomas mag naar huis doeiii. Anna is echt naïef , kom op sowieso dat ze gezegd heeft dat een imuniteitsstem heeft. Ik zou lekker niets zeggen .

11. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Even over Bertie. Zij zou toch sowieso doorgaan naar de halve finale?
    Ik wil het nu weten :D maar in welke aflevering was die afvalrace in dat water? Zij ging als laatste het water in en Bartho viel toen af.

12. McDsee

McDsee Niet meer actief

Zij ging die aflevering door. Bartho viel af en Lex en Jayjay moesten een proef doen. Jayjay won en Lex viel ook af. 2 door 2 weg.

13. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ahh.. ik dacht dat zij door was naar de halve finale.
    Geen idee hoe ik daar dan bij kwam :)

14. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.232
    113
    stelletje matennaaiers daar op dat eiland :D Maar geef Dio en Jessie groot gelijk, ze zouden anders hun eigen glazen ingooien, zeker jessie

jayjay en bertie door naar de finale met Dio, die is wel sterk kwa proeven en niet meegelift

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

De enige reden waarom ik zou hopen dat Dio in de finale komt, is dat ik hoop dat hij dan flink gaat verliezen ;) .
    Hij was zo overdreven pissig toen Dave er heel tactisch uitgestemd werd en nu doet hij precies het zelfde en praat zichzelf wel goed.. tja.. Jessie vind ik een ander verhaal. Oogt naief, maar heeft op het goede moment voor zichzelf gekozen en is zelf na gaan denken (niet zoals Anna). Hopelijk blijft ze dat doen.

16. Lajla

Lajla Actief lid

28 aug 2016
    101
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend, biiiijjjna tijd!
    Ik hoop zó dat dio naar huis moet.
    En dat jayjay de proef wint van thomas.
    En volgende week ook van dio :D

Mijn ideale finale bevat bertie, jayjay en jessie/suzanne

17. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wat is JayJay leuk nu 😊
    Jammer dat je hem niet eerder zo zag. Ik hoop écht dat hij wint zo!

18. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Zoooo, dat was onverwacht! Hij had niet opzij moeten kijken, suf... Hij stond zoveel beter dan Thomas.

19. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Oh echt he.
    Ik zat hier,gewoon te vloeken. Nee nee zo jammer. Voor jay jay

20. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.274
    3.239
    113
    Vrouw
    Neeeee zo jammer! Maakt die stomme Thomas weer een kans!

Deel Deze Pagina