Expeditie Robinson 2016

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 1 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Omdat de strijd tussen Jay Jay en Thomas ruim een uur duurde.

Ik vind het heel slim van Dio....vind Jessie en Anna maar onnozele en naïeve meisjes.

Ik hoop dat susannd alles toch wint :D

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik vond het een heel intens moment- en een intense duidelijke belofte.. Zo'n teken van respect naar Jay Jay en Bertie. Erg mooi moment... Maar erg jammer, dat dat later dus weer loze woorden bleken te zijn.

Ik denk ook dat dat hetgene is wat Bertie dwars zat. Er wordt duidelijk respect getoond voor hetgeen ze doorstaan hebben- fijn om te horen voor haar en Jay Jay... en dan blijkt het een leugen te zijn?
    Ik vond het knap dat ze het voor elkaar kreeg hoor en voor zichzelf opkwam!

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Thomas had die belofte nooit moeten doen. Ik vind ook dat bertie het dubbel en dwars verdiend om door te gaan. Maar als ik Thomas was had ik die belofte niet gedaan en voor mezelf gekozen, want dat is nou eenmaal het spel! Maar nu hij zo stellig is geweest moet hij zijn belofte ook na komen vind ik (en dat doet hij ook zag ik in het voorstukje).

4. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Was weer een leuke aflevering! Zoooo ontzettend jammer dat Jayjay eruit is. Gelukkig gaat Bertie door naar de halve finale, ik hoop met Jessie. Niet omdat ze zo leuk is maar omdat ik het Thomas niet gun. Ik denk alleen dat Thomas deze proef wel van haar gaat winnen.

Ik denk overigens dat zij dacht dat Dio ook op Suzanne zou stemmen. Ik vind de dames wel erg van Dio afhangen hoor. Oké, hij heeft immuniteit dus ze kunnen hem niet wegstemmen maar dat zielige 'ik dacht dat wat je gezegd had, je echt meende' van Jessie.. Ze heeft vorige week precies hetzelfde gedaan!

Ze moeten trouwens toch ook wel aan zien komen dat er nog een afvallerseiland is? Het leek of ze het niet verwacht hadden maar een halve finale en finale met z'n tweeën is niet echt Robinson-achtig. Daar moeten ze wel over gespeculeerd hebben.

Ik ben benieuwd naar de halve finale en op de reacties als ze Bertie en ???? aan zien komen!

5. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

My godddd. Ben ik de enige die zich stoort aan dat gejank en gedoe? Het is een fucking spel en je moet toch wel een beetje een rat zijn om te winnen??

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik denk dat de emoties ook voort komen uit vermoeidheid en honger.
    Ik vind Suzanne rete irritant maar moest wel om dr lachen de laatste paar aflv.
    De enige die ik t gun is Bertie. De rest vind ik niks aan.
    Hoop dat er volgend jaar leukere kandidaten mee doen.

7. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Ik word ook een beetje moe van het geklaag en gepiep, maar ik denk dat expeditie robinson op een gegeven moment je leven is.. Het is het enige wat je hebt op dat moment, dus het is meer dan alleen 'maar een spel'.

Ik vind de deelnemers dit jaar ook niet zo leuk. Ik vind alleen Bertie leuk. Jammer dat JayJay er uit is, die vond ik ook wel leuk. Hele verandering doorgemaakt sinds hij op afvallerseiland zat!
    Vond het erg flauw van Thomas dat hij terug wilde komen op zijn belofte. Het gaat er niet om wie het het zwaarste had oid, maar om wat hij belooft heeft.

8. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Ik hoop op een finale tussen Dio, Suzanne en Bertie. Thomas hangt van leugens en bedrog aan elkaar. Ook Anna vind ik maar achterbaks. Op de eilandraad doen alsof ze niks voor Jessie heeft kunnen doen, terwijl ze Jessie keihard bedrogen heeft door op winnaarseiland tegen Dio te zeggen dat Jessie de sterkste van de overgebleven vrouwen is. Jammer dat Jessie niet voor zichzelf is blijven kiezen.

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb nu al zin in de finale en de reunie *wrijft in handen en pakt popcorn*
    Dan gaat iedereen elkaar natuurlijk confrtonteren💃💃💃🙊🎉

10. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Dit!

11. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#271 MMarianne, 15 dec 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 dec 2016
    Wat een antiThomas reacties, ik zie het niet zo eerlijk gezegd...bij mijn weten heeft ie zich al die tijd aan de afspraken gehouden. Jammer dat ie bij Bertie dan een slippertje maakt maar hij herstelde wel weer. Dat Dio vorige week Thomas wegstemde zag ik niet aankomen zeg maar maar zo is het spel wel natuurlijk. Vond het wel jammer dat JayJay verloor van Thomas, had ik na de eerste week niet gedacht te zeggen...toen vond ik JayJay echt de grootste stoorzender :D

Ik hoop in ieder geval op Bertie in de finale...

12. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik vind Thomas vanaf het begin al niet leuk!
    hoop ook echt dat Jessie hem er vanavond uit knalt..
    Jessie vind ik ook niet leuk maar wel leuker dan Thomas..

13. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    #273 maansneeuw, 15 dec 2016
    Laatst bewerkt: 15 dec 2016
    Spannend spelletje speelden Jessie en Thomas met die plank ;) Niet meteen gooien maar elkaar testen.

Als Bertie de finale niet haalt ga ik gillen.

14. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.274
    3.239
    113
    Vrouw
    Yessssssss! #teambertie :D

15. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Jaaaa, Bertie! :D
    En nu die finale winnen, hoppa!

16. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Neeeee :(

17. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Wereldwuuf Bertie 💪

18. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Aan het voorstukje te zien krijgen we volgende week geen reunie maar gewoon de finale? Ik hoop het!

19. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Finale ja maar nog geen grande finale denk ik, dat is dan de week erop...met reünie :p

Denk dat er één groot favoriet is, Bertieeeeeeeeeee!

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ben d'r ook bang voor ..
    Eerst finale tot t ' moment supreme' en dan de week erop een hoop geklets en de laatste 5 minuten de uitslag

Deel Deze Pagina