Volgende week is finale met bekendmaking winnaar. https://www.televizier.nl/categorie/amusement/finaleproef-expeditie-robinson-2016-nu-echt-in.2366485.lynkx Ze hebben het veranderd, omdat kijkers het erg vervelend vonden om een week te wachten tot de winnaar bekend werd gemaakt....
Oh kijk, ik kijk altijd later maar wil de finale wel 'live' zien dus ga er donderdag lekker voor zitten
Ik dacht al dat het met uitslag was, want andere jaren begon de aflevering niet meteen met de finale. Dan zou het wel een heeeeele lange finale zijn, zonder uitslag.
Ik had al een vermoeden. Omdat ze eerste aflevering van kennis maken dit jaar ook niet gedaan hadden. Heb er zin in!
Whohooo nog 1 dagje! Ben wel blij dat ze nu eindelijk eens geluisterd hebben naar de kijkers. Ik bedoel 3 maanden leef je naar de finale toe en eerst wast echt 5 min finale en daarna afgelopen. Hoop dat ze ons niet teleurstellen!
ik ben bang dat ik er niet aan ontkom om de winnaar via social media te zien, ik moet morgenavond werken ik kan helaas niet eerder kijken dan zaterdagmiddag..