Johnny de Mol zou ik er zó graag in willen. Heb een ontzettende zwak voor hem. Maar vanaf 5 september komt er een nieuw programma van hem op televisie dus dan kan ik weer heerlijk van hem genieten. (oh en mijn relatie zit echt goed hoor )
wie weet vanaf welk seizoen de bn'ers mee zijn gaan doen?! ik kijk het pas sinds 2 seizoenen en vind het wel leuk om terug te kijken..
Wie zouden wij erin willen. Jandino Gordon Gérard joling. Chantal janzen Ali B Dan karaty Ludo ( gtst) De lama's Ohhhhh dat zou echt zo'n plezierige avond worden. Geweldig 😂😂😂😂
Bij Johnny is het volgens mij dat je hem of heel leuk vindt, of helemaal niets vindt. Ik heb dus helemaal niets met hem
Da's waar. Maar toch niet helemaal haha! Wij kijken ook wel hoor maar van mij mogen ze gewoon wel stoppen met de BN'ers.
Deelnemers tot nu toe: 1. Elle van Rijn 2. Chloé Leenheer 3. Anna Nooshin 4. Lex Uiting 5. Jessie Jazz Vuijk 6. Bartho Braat 7. Thomas Dekker
Helemaal geen slecht rijtje tot nu toe hoor! Vind vooral de combi tv-mensen versus topsport-mensen altijd leuk. Lijkt me best lastig als organisatie om elk jaar weer BN-ers warm te laten lopen. Je laat toch 3 weken je gezin achter, komt uitgemergeld terug. Dat moet je maar willen en kunnen
Dat is wel heel lang! Volgens mij duurt het van start tot finale 30 dagen. Dus er zijn 3 kandidaten die er een maand zitten en de rest haakt vanaf dag 2/3 tot 30 1 voor 1 af.
dit las ik op internet: Gedurende een periode van 30-40 tot 50 dagen strijden deelnemers op een aantal onbewoonde eilanden om de Robinsontitel.
Maar blijven de afvallers nou ook op het eiland of een omliggend eiland? Ik dacht altijd dat ze samen terug komen om zo geen lek te krijgen in wie er wanneer uitgestemd is enzo..
Volgens mij een eiland in de buurt. Op een lux resort. Nou ik zou het op die manier echt niet erg vinden om er dag 1 uit te vliegen xd
Leuk hoor, ik ga ook weer kijken. Ik ken meestal maar 1 of 2 bn-ers van de hele groep. Maar dat vind ik niet erg, je leert ze vanzelf wel kennen.
Nummer 8 in de rij is Koos van Plateringen.. Koos van Plateringen in Expeditie Robinson | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Deelnemers tot nu toe: 1. Elle van Rijn 2. Chloé Leenheer 3. Anna Nooshin 4. Lex Uiting 5. Jessie Jazz Vuijk 6. Bartho Braat 7. Thomas Dekker 8. Koos van Plateringen