Expeditie Robinson 2016

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 1 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.125
    5.044
    113
    Vrouw
    Ja, ik was ook voor het eten gegaan..
    Dat lijkt nu zo onbelangrijk maar dadelijk komt dat ontzettend goed van pas.

2. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Inderdaad! Nu hadden ze nog geen honger, maar straks zullen ze wel anders piepen. Dan balen ze dat ze niet voor het eten gegaan zijn. ;)

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik was denk ik ook voor het eten gegaan. Die immuniteit is leuk, maar als je de samensmelting niet haalt heb je er dus niks aan.
    Die extra stemmen zouden evt. handig zijn, maar dat je weet je ook pas wat later in het spel en eten is altijd goed!
    Wat extra energie, vitamines en afwisseling kunnen echt veel verschil maken en zorgen dat je nét die boost hebt om er weer voor te gaan.

4. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Umberto Tan zeker!!!
    Monique van de ven een wat oudere vrouw, ben benieuwd hoever ze het schopt.
    Anouk

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Hmm, zit ik me al de hele week te verheugen op de aflevering van vanavond, bedenk ik me net dat ik helemaal niet thuis ben ivm een ouderavond op school. Balen!

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh ja dat heb ik volgende week, denk dat ik mijn man maar naar die van groep 5 laat gaan (donderdag), dan ga ik naar die van groep 3 ;) (maandag)

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Ow haha, hier is het deze week van groep 3 en volgende week van groep 5 (ook weer op donderdag) en mijn man kan beide keren niet. Goed dat jij er nu over begint, anders had ik volgende week weer hetzelfde :p

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat flauw dat ze Bertie gewoon meteen eruit stemmen, beetje makkelijk. Maar.... Er werd haar daarna wat ingefluisterd, ik ben heel benieuwd! Alsof ze al wist dat er nog iets zou komen. Misschien moet ze zich wel aansluiten bij het andere kamp :D
    Ga nu even het begin terugkijken, was nog netflix aan het kijken en toen was het opeens 20:45 ;)

9. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.131
    113
    Hoop dat Bertie nog een kans krijgt en er ook voor gaat. Als ze het niet aangeboden had, had er iemand anders uitgelegen. En nu missen ze een sterke speelster. Niet zo slim.
    Ben benieuwd naar volgende week :)

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Het was bijna alsof ze dit wist... ik krijg een beetje een 'wie is de mol' beeld hier bij ;) . Ik ben heel benieuwd naar de volgende eilandraad of dan hetzelfde gebeurd of niet.

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja dat idee had ik ook! Wie weet, ben heel benieuwd ;)

12. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.574
    113
    Haha ik was dus niet de enige met dat gevoel.

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wat ik ook zo gek vond...Bartho en nog een paar anderen vonden het geen goed idee om Bertie eruit te stemmen....en toch hebben ze klaarblijkelijk allemaal wel op Bertie gestemd. Dat had ik ergens niet verwacht eigenlijk.

En dat laatste geheimzinnige stukje met Bertie. Spannend. Geeft wel weer een leuke twist aan het programma. Wat gaat ze doen? Bij het andere team? Of zien we haar eerst niet terug en zit ze toch stiekem in haar uppie (wat wij dus niet meekrijgen) op een ander eiland? Dat in haar uppie op een ander eiland zitten, zou ze volgens mij helemaal niet zo erg vinden trouwens.

14. MissChaos

MissChaos Actief lid

2 aug 2014
    238
    0
    16
    Bertie zou best graag in haar eentje op een ander eiland zitten denk ik... dat trekt ze veel beter dan met al die stadse lui!! ;)
    Vind het zo'n leuk programma om te volgen!! Ook omdat het elk jaar toch weer net anders gaat!! Bartho doet het erg goed vind ik! En JayJay mag er wel uit bij het andere kamp, wat een wijsneus!

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ja, die JayJay vind ik ook helemaal niks. Beetje liggen op een handdoek en commando's uitdelen :p, want "hij heeft twee linkerhanden".....

Ik ben trouwens helemaal voor het team van Bartho (kamp Noord is dat volgens mij toch?). In dat andere team zitten mij teveel macho's.
    Helaas verloor het team van Bartho gisteren en stiekem baalde ik dus best wel een beetje.

16. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.216
    113
    Jammer dat ze bertie eruit gestemd hebben, had die graag tot het einde erin gehad. Stom ook van ze, gelijk zo'n "etensvinder" eruit gooien, kunnen ze nog zò gebruik van maken en van leren!

17. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.125
    5.044
    113
    Vrouw
    Ja, dat vond ik ook raar.

18. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik vond het ook een beetje verdacht dat ze zo makkelijk zei dat zij wel ging....
    Spoiler! Dus niet verder lezen als je niks wilt weten;)

Een vriendin van mij zat op haar boot bij de canal pride en zij vond dat bertie er erg slecht en mager uit zag...dus wellicht is ze nog heel lang gebleven ;) even selecteren als je het wilt weten

19. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    😂 wit is ook gewoon te lezen hoor..

20. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ben ook heel benieuwd. Ik ben ook voor het team van Bartho, zij zijn echt een team. En dat haantjesgedrag van JayJay, Dave en Dio vind ik ook helemaal niets! Bertie was vast blij dat ze in elk geval niet bij hun in het team zat. Zou het wel leuk vinden als ze ergens in haar eentje verder gaat, denk dat ze dat ook goed kan. :)

Deel Deze Pagina