Expeditie Robinson 2016

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 1 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht

Interessant :) ... Ben benieuwd naar volgende week

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.690
    113
    Net terug gekeken, eerste reactie was echt wat een domme lompe boer is het ook :D Dat gefluister ben ik ook enorm benieuwd naar : o . Verder vind ik het stoer dat Bartho mee doet maar of het voor zijn leeftijd geschikt is?? Wel een leuke man denk ik.

3. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik denk dat bertie er zo makkelijk uitging met de hoop op een verliezerseiland. Ze zit daar veel makkelijker alleen dan in de groep en ze heeft de skills eevoor. Ik denk dus het het een gewaagde gok van haar is.

4. Judith01

Judith01 Bekend lid

16 nov 2014
    709
    552
    93
    Hey wat leuk een ER topic!

Ik ben ook benieuwd of er meer achter steekt bij Bertie..
    Normaal nemen ze toch echt afscheid daar op de eilandraad van Dennis en Nicolette, en lopen ze met de tas weg..
    Nu was het zo vaag en volgens mij gaven ze elkaar niet eens een hand..

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik denk ook dat bertie in haar eentje op een eiland het heeeel ver kan schoppen . Heb nu al zin in morgen avond

6. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ja dat denk ik ook. Ze heeft denk ik geen zin in gepoespas en groepsdynamica. Zij is overigens mijn favoriet.

Wie gunnen jullie de overwinning het meest?

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat dacht ik dus ook!
    Bertie is echt een baas! Lekker rustig d'r eilandje eigen maken en zorgen voor eten en beschutting enzo.
    Bertie is ook wel een beetje mijn favo.

Ik weet nog niet wie ik de overwinning gun. Tot nu toe Dave en Jay Jay in ieder geval niet. Wat een flapdrollen zijn dat.
    Denk dat het nog een beetje te vroeg is om dat te zeggen:)

8. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    dit :)
    wat een leuk mens :)

9. MissChaos

MissChaos Actief lid

2 aug 2014
    238
    0
    16
    En, wie heeft het gezien??? Die arme Lex! :p Dacht echt dat hij er goed voor stond! Wie zou er op Gaby hebben gestemd? Bartho? Ben benieuwd wat er op afvallerseiland allemaal gaat gebeuren!!

10. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.133
    113
    Ik heb ook gekeken. Ik denk inderdaad dat Bartho op Gaby heeft gestemd. Ben ook heel benieuwd wat er op afvallerseiland gaat gebeuren en hoeveel mensen er moeten zitten voor er iets gaat gebeuren.

11. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ik denk ook dat Bartho op Gaby heeft gestemd, maar vind dat wel raar aangezien ze elkaar van GTST kennen en je ze soms blikken ziet delen.

12. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Ik denk dat Anna op Gaby heeft gestemd. Ze hadden namelijk beide het idee dat er wel eens 1 van die 2 meiden uit zou gaan ook al was het plan er om Lex er uit te stemmen. Dan lag er in elk geval al een extra stem bij Gaby..Anna lijkt me niet het meest betrouwbaar (nergens op gebaseerd hoor overigens;) )
    Bartho leek me juist onwaarschijnlijk dat hij op Gaby had gestemd. Anna had 2 stemmen gekregen toch?

Overigens moet ik zeggen dat ik het wel tof van Dave vond dat hij als enige direct het woord nam na de eliminatie en niet schijnheilig bleef zwijgen maar gewoon eerlijk zei hoe ze tot die stemming waren gekomen. Dat kon ik wel waarderen!
    Doei Lex, ik was blij dat hij eruit ging.

Gaan ze nog strijden eigenlijk op het afvallers eiland of blijven ze er gewoon zitten tot de halve finale?!?

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik denk ook dat het Anna was vooral door wat ze als laatste in het water zei. Ik denk niet dat Bartho op haar gestemd heeft.
    Dave valt me echt heel erg mee moet ik eerlijk zeggen. Vind die Jay Jay echt 10x erger.
    Ik gok dat ze op verliezers eiland pas gaan strijden als de samensmelting dichtbij is.

14. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Nou wat is dat een vervelend ventje zeg, bleghhh. Heb ik 100 x liever Dave (ok die heeft natuurlijk wel zijn uiterlijk enooooorm mee:))

Ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat. Ik hoop een finale tussen Alex, Dave en Gaby, dat zou echt leuk zijn maar ja zo ver zijn we nog lang niet:p

Btw, er werd toch gezegd door Dave dacht ik dat ze het plan hadden gehad om bij de eerst volgende eliminatie Jay Jay eruit te stemmen? Dat had ik helemaal niet mee gekregen.
    Zie het jammer genoeg nu ook niet meer gebeuren door de herindeling van Alex zal Jay Jay er niet uit stemmen :(

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    misschien wel.. want jalou wil ze ook uit elkaar hebben, ze heeft Jessie al mee en ik denk dat ze sterk genoeg is om de rest duidelijk te maken dat die 2 uit elkaar moeten...

Over de finale: Die 3 + Bertie , dat lijkt me wel wat.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahaha nou he!! Ik vind die Dave wel oke, alleen dat accent:) Hij heeft wel echt onwijs mooie ogen zeg!!:$
    Dat heb ik ook niet echt mee gekregen hoor vorige week. Maar wie weet gebeurt het nog. Als mensen hem echt irritant gaan vinden en extra stemmen hebben... Je weet maar nooit.
    Die Danny was vorig jaar natuurlijk ook keihard genaaid...

Bertie moet sowieso in de finale!! Ik vind haar echt tof!!

17. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.125
    5.044
    113
    Vrouw
    Dave valt me ook 100 procent mee!

Denk dat ze op afvallerseiland zitten tot de samensmelting, en dat de afvallers dan moeten 'strijden' en de winnaar in de samensmelting terecht komt.

18. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Grote kans idd.

Bertie is natuurlijk wel een bikkel. Dan hoop ik dat we een finale hebben met Alex en Dave en Bertie. En dan die eerste 2 omdat het heeerlijk is om naar te kijken:p

19. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Och ja Danny.... :$ maar die was ook achterbaks hoor, blegh

20. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Tegen De afvallers word wel gezegd dat er nog kans is op de halve finale, als ze zo lang op dat eiland moeten zitten kan het daar ook nog wel eens ongezellig worden. Ze hebben daar toch maar weinig te doen. (En het word er hartstikke druk! Kan Bertie nog wel een stuk tent bouwen)

Sneu voor Lex. Hij was echt het lulletje van de aflevering. Hopelijk vind hij z'n plekje op Afvallerseiland.

Ik ben fan van Dio en Bertie. Met die 'knappe' mannen heb ik echt helemaal niks.

Deel Deze Pagina