Expeditie Robinson 2016

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 1 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Whahah echt he!!

Dat zou nog best wel eens kunnen wat jij zegt. Nou het zou gewoon leuk zijn wat ze eerst deden, gewoon onbekenden. Als je die dan bijelkaar zet krijg je veel leukere afleveringen denk ik.

@Jilzz hahah jaaa als hij dat nu terug ziet. Ik zou die kop wel eens willen zien hhaha:D

2. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    weet iemand hoe dat eigenlijk zit met insmeren? ik zie niemand die verbrand is terwijl je zou denken dat ze veel in de brandende zon zitten. kunnen ze dat gewoon steeds pakken?

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  4. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    ik zie niks staan over zonnebrand...

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik vraag met het altijd af met het scheren vd benen, oksels ed.

6. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    daarover heb ik weleens gelezen dat ze van te voren alles goed laten waxen. Dan blijven de haren een paar weken weg. Daarna komen ze natuurlijk wel weer terug. Dat zag je vorig (?) jaar heel goed bij Kim Lammers die aan een stok ofzo moest hangen en je haar oksels dus heel goed zag.

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Faja Laurens vertelde toen zij erin zat dat iemand een pincet had mee gesmokkeld en dat ze daar soms ook haartjes mee weg haalden.

Dennis Weening vertelde op de radio dat ze zonnebrand en water krijgen van de productie.

8. McDsee

McDsee Niet meer actief

Bettie was helemaal in het begin wel flink verbrand.
    Ben wel bang dat zij er uit gaat als het weer zo rot blijft. Volgens mij doet die het helemaal niet om te winnen, maar absoluut wel Robinson!

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    in dit stukje: Seks? Geen denken aan

Buiten het hongergevoel, hebben de kandidaten weinig last van temperatuurverschillen. “Het klimaat is perfect om je in te spannen. Het is er wel heet, maar overdag is er een heerlijk briesje over het eiland. Ook geven wij de kandidaten onbeperkt zonnebrandcrème en moeten ze overdag altijd een hoofddeksel dragen

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.320
    17.220
    113
    en maandverband/tampons? Valt dat in de categorie zonnebrand? Of slikken de dames iets waardoor ze het niet nodig hebben?

11. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik denk echt niet dat iedereen aan de pil gaat voor het programma. Ze zullen vast tampons krijgen en een beetje extra water voor de hygiene beneden.

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    ik kan me ook voorstellen dat je niet menstrueert door het weinige voedsel en extreme afvallen (hoewel ik denk dat dat ff duurt). ik zou denken dat ze de pil doorslikken ofzo.

wel goed van die zonnebrand!

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Anderzijds: Als je al meedoet met het programma- dan neem je zo'n stap ook wel denk ik hoor. Je wil met je zwakke, hongerige lijf niet ongesteld worden denk ik. Als het sowieso niet uitblijft bij sommigen wanneer er zoveel van je lichaam gevergd wordt.

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Denk het wel hoor... je wil daar echt niet ongesteld worden hoor.
    Lijkt me vreselijk... moet je een proefdoen, bloedheet, je bent al verzwakt door te weinig voedsel.
    Lijkt me niet eens verantwoord eerlijk gezegd
    Althans ik ben de eerste dag altijd echt ziek ervan.

15. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.126
    5.044
    113
    Vrouw
    Ik zou er niet speciaal voor aan de pil gaan, wordt hartstikke depressief van die hormonen.. dus dan zou ik na dag 1 al opgeven ;)

16. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    ik zou zelf als ik nog een kinderwens zou hebben of dat nog niet weet ofzo zoals bv Anna en Jessie die toch nog vrij jong zijn niet meedoen. Ik zal niet zeggen dat hun vruchtbaarheid door het programma wordt aangetast want evengoed lukt het later wel, maar ik weet wel dat door lang niet goed eten net als bij anorexia de boel wel goed verstoord kan worden. Dat zou het mij op die leeftijd niet waard zijn.

17. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    #157 maansneeuw, 23 okt 2016
    Laatst bewerkt: 23 okt 2016
    Op het okselhaarverhaal hebben we in elk geval antwoord nu:
    Hoe zit het met het okselhaar? - Expeditie Robinson 2016
    Anna heeft gelaserd van tevoren en Jessie gewaxt, dat zorgt ervoor dat er lange tijd nog geen haren in beeld zijn.

O en Teske van vorig jaar heeft in een Q&A toen aangegeven dat veel vrouwen de pil doorslikken. Anderen worden wel gewoon ongesteld en dan gebeurt het gewoon. Daar worden geen uitzonderingen o.i.d. voor gemaakt, daar moet je ook gewoon mee dealen.
    Zij liet zich ook waxen van tevoren.
    https://www.youtube.com/watch?v=XP0xdelIChI

18. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Boehoe, ik vind dit echt jammer 😢

En Jalou wordt vast met opzet zo neergezet, maar ik vind haar echt niet leuk..
    Daarnaast denk ik dat dit echt een mega domme zet is, want ze hebben nu 4 (toch?) man/vrouw tegen zich en zij hebben nu minder stemmen. Echt dom

19. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Nu hopen dat dave wint van die irritante jayjay. Vond t wel een k. streek van ze. Hoop dat ie de finale gewoon gaat halen.

20. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik kon het juist wel begrijpen. Wil iemand naar huis, dan ga je. Dan ga je niet de weinige stemmen daar aan besteden, zeker niet in de minderheid waarin zij zich bevonden. Je zit je nu natuurlijk ook met weinig stemmen, alleen wel een van de 'andere' spelers minder.

Deel Deze Pagina