Expeditie Robinson 2017

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 12 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Ik denk dat dit wel eens slecht gaat uitpakken voor Imke en Carlos, jammer.
    Herald is nu niet echt een gevaar meer en als je het voorstukje zo ziet loopt hij de anderen nu een beetje op te stoken om op Imke en Carlos te stemmen........
    Sowieso als of Imke of Carlos de proef wint en naar winnaarseiland gaat, zal de andere er wel uitliggen....

2. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Verder zei Soundos dat door Marieke weg te stemmen, de verhoudingen helemaal veranderen.
    Dat is natuurlijk niet waar, want Marieke is weg maar Herald heeft geen stemmen meer dus de verhouding qua mensen die kunnen stemmen is nog precies hetzelfde.

3. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.126
    5.044
    113
    Vrouw
    Voor Niels heb ik al vanaf het begin geen sympathie. Hoe hij bij proeven naar anderen schreeuwde, hoe hij meteen negatief was, snel het sap opdrinken voor Herold aankwam.. Nu weer met die krabben. Nee, ik vind hem niks.

In zekere zin is het wel waar. Als Soundos er nu uit zou liggen, zou Herold zeker weten de volgende zijn. Nu is het bondje Anouk/Marieke uit elkaar gehaald, dus liggen de verhoudingen toch net wat anders.

4. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Maar dan valt er toch nooit iemand af?
    Ik vind het maar een beetje vaag hoe het werkt, hopelijk krijgen we volgende week duidelijkheid.

5. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    De winnaar van een proef gaat naar winnaarseiland. De afvaller van de eilandraad gaat naar huis.

Maar wat ik niet snap. nicolette zei dat je elke eilandraad MOET stemmen. Dus wat nu als Herald alle stemmen heeft ingezet.

6. Msee

Msee Niet meer actief

Nee zolang je stemmen hebt moet je er minimaal 1 inzetten

7. Msee

Msee Niet meer actief

Jawel. De winnaar op winnaarseiland blijft op winnaarseiland.
    De verliezer van winnaarseiland gaat naar het gewone eiland.
    De winnaar van het gewone eiland gaat naar winnaarseiland.
    En de overblijvers op het gewone eiland stemmen er één uit.

8. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ohja duh hahaha. Ben blond zullen we maar zeggen :cool:

Msee vindt dit leuk.
  9. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ik wilde die twee wel door de tv trekken!! Zo dom! 'We stemmen op Soundos want die vinden we niet Robinsonwaardig...'
    Zij hebben er ook baadt bij als Herold blijft want die stemt niet op hen en samen met Soundos hebben ze enorm veel stemmen. Dat kunnen ze nu vergeten!

10. Betsy

Betsy Niet meer actief

En Herrold zet al zijn stemmen in en vraagt niet eens of Soundos ook extra stemmen in zet.... o_O

Zou dat veel te strakke broekje ervoor zorgen dat hij niet meer zo goed kan nadenken...?

Babs77, Robijn89, hummeltje5 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.882
    5.174
    113
    Home
    Ja vond ik ook ze hadden beter samen met soundos en herold een plan kunnen maken

hummeltje5 vindt dit leuk.
  12. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.513
    13.801
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Jaaa ik ook!
    Ik zat al direct de getallen 1 t/m 9 bij elkaar op te tellen en dan te delen door 3 (rijen). Binnen een paar tellen had ik dus al door dat de uitkomst 15 moet zijn.
    Hoe onlogisch voelt het dan dat ze niet eens een poging wagen maar gewoon aan dat eten beginnen... :eek:
    En ook nog na die ene hint gewoon doodleuk dooreten voor die 2 andere hints he... :rolleyes:

Overigens niet echt slim van Marlé om nog voor die laatste hint te gaan. Ze liep al wat achter met haar eettempo tov. Shelly, dus gehaald had ze het toch nooit op deze manier.

Zonnestralen vindt dit leuk.
  13. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.513
    13.801
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    +1!

14. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.513
    13.801
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Niks aan toe te voegen, behalve dan dat Herold er binnen een paar afleveringen daarna ook wel uit mag van mij ;)

Raaf92 vindt dit leuk.
  15. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.513
    13.801
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik vroeg me vooral af wie ze dan met ''wij'' bedoelde?!
    Want voor zover ik mensenkennis heb staat Soundos er toch echt alleen voor, maar naar Herold toe deed ze het over komen alsof ze vanaf volgende week ineens wél vrienden heeft, die dan samen met haar de ass van Herold kunnen redden?!
    Jammer van (en voor) Herold dat ie daar ingestonken is...

Niels is inderdaad echt een enorm rare koekoek!!

16. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik zou het zo jammer vinden als ze Carlos eruit stemmen........... :cry:

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    prima dit :) - ben weer benieuwd naar volgende week en Danny vind ik nog steeds een lieverd :)

18. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik zeg: volgende week Roeland eruit.
    En daarna Soundos. :roflmao:

Betsy vindt dit leuk.
  19. Msee

Msee Niet meer actief

Ik was zo blij voor Shelly dat ze gewonnen had, maar dat ze niet tegen Niels durfde en dan maar haar bontje kapot maakte zo stom! Of zij vond dat bontje sowieso al niks meer voorstellen na Joëlle.

20. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Weten jullie nog hoe er gestemd is?
    3 op Carlos (Anouk, die man waar ik de naam steeds van vergeet en Herold of Soundos?)
    1 op Herold (Shelly)
    6 op Anouk (imke, Carlos, Danny en Herold?)

ik besef me nu pas dat Herold niet mee kon stemmen natuurlijk. Problem solved! :thumup:

Leuk dat Danny wisselde van team en Carlos waarschuwde!

Deel Deze Pagina