En toch vind ik het ook echt hilarisch wat die Roeland allemaal uitspookt. Nee het is geen fijne vent, maar wat een heerlijke tv Roeland goes down
Leest iemand de columns van Kiki op Amayzine? Ik moest zo lachen om deze: 14. Plottwist van dit seizoen: aan het einde Soundos tóch sympathiek vinden. Al is het maar vanwege deze opmerking: ‘Nou, dan kunnen we hierna als toetje de sfeer aansnijden. Oh, wat is dit kansloos.’ Serieus, van mij mag ze zo nog een ronde door.
Ik vond Shelly echt nog heel netjes voor wat Roeland tegen haar zei. Respect dat ze niet ontploft is. En respect dat ze voor haar verstand ging ipv gevoel. Hopelijk kan ze m volgende week naar huis sturen, dat verdient hij na al die misselijke streken inmiddels wel.
Nou inderdaad, ik had ontploft Ik ga voor een finale met Niels, Kay en Carlos...gelijkwaardige strijd, echte Robinsons en gun het ze ook wel alledrie.
Toch zou het hilarisch zijn als die zo niet grappige Soundos en enorm schizofrene Roeland in de finale zouden komen....
Wat is die Roeland een asshole zeg. Ik had hem er uit gestemd. Snap ook de logica niet zo. Al hoeft Shelly nu Herold niet meer te verslaan, Carlos of Niels wint ze toch niet van.
Omdat degene die van finalisten eiland terug zou komen (wie dan ook) op Herrold zou stemmen. Dus dan had ze 2 stemmen in moeten zetten om Roeland eruit te krijgen en dan had ze de volgende ronde niets meer over gehad.
Ja maar zonder immuniteit zouden anderen volgende week alsnog voor Herald zijn gegaan. En 1 stem is te weinig om je te verdedigen.
Ik dacht, als ze 1 stem op Roeland uit brengt en degene die van finalisten eiland kwam, bracht er 1 op Herold uit. Dan was het 1-1 en hadden Roeland en Herold moeten strijden neem ik aan. En had Roeland waarschijnlijk verloren.
Ik hoop dat de volgende proef weer eentje word die niet zozeer om kracht gaat. Vind dat nu niet helemaal eerlijk voor de dames en oudere heren. Die maken geen kans.
Ik dacht dat je alleen 1 zwarte stem mee kreeg als je er bijv uitgestemd word, maar daarna stapt iemand anders er zelf uit?
En dan Imke eruit stemmen omdat ze het spel te persoonlijk opvat... Joehoee Roeland! Zweren op het graf van zijn moeder dat hij Imke er niet uit zal stemmen. Zijn excuses aanbieden aan Shelly en later zonder blikken of blozen aangeven dat het excuus absoluut niet gemeend was. Wat voor gestoorde schizofreen is die man?
Ik vind Roeland briljant! Hij speelt het spel met zijn kwaliteiten als acteur. Ik moet om hem lachen. En eerlijk? Ik zou Shelly na 3 dagen al zat zijn... sltijd maar aardig, correct. Is het jullie opgevallen dat de afgelopen jaren alle vrouwen lelijk worden op dat eiland? Geen borstel, geen make-up, overbeharing etc. Maar zij blijft gewoon echt mooi ook?! Bah!
Maar heel de tijd dat 'liefje'. Zó denigrerend!! Daar gaan echt m'n haren van overeind staan. Wát een eikel!!