Ik denk ook nog steeds carlos. Zou dat ook wel gaaf vinden als onbekende Nederlander. En hij zit het dichtste bij de presentatoren. Vorig jaar zat daar Bertie. Alhoewel ik Soundos nog niet vertrouw omdat ze op de juiste momenten wint steeds en nu zo blij erbij zit steeds. Kaj wint niet denk ik.
Gaaf hoor! En terecht.. na ál die kogels op de paal...oeh!! Maar superleuk... ik dacht eerst ook ; van oh.. ze schieten allemaal... maar na de speluitleg was dat wel logisch... het schieten was niet automatisch het laatste...
En toen was het ineens afgelopen! Wauw heeeeeel spannend was het. Terechte winaar! Super leuke finale.
Ik vond het maar een saaie finale eigenlijk. En dat praten tussendoor was zooo langdradig. Maar terechte winnaar inderdaad
Carlos. Ik vond het ook maar een saaie aflevering, maar wel een terechte winnaar. Al had ik het Kaj en Soundos toch ook gegund. Maar wel extra leuk dat één van de onbekenden nu heeft gewonnen.
Ik had op Kaj gehoopt maar gunde het Carlos ook enorm. Met dit concept dacht ik in het begin dat de onbekenden geen schijn van kans maakte.. Hij heeft het toch maar mooi geflikt!
Ik vond het -als vaste eilandpraat kijker- stiekem wel jammer dat Luuk/Luke niet aan tafel erbij zat.. die hoorde er voor mij nu ook wel bij
Het zullen vast mijn hormonen zijn maar ik moest even slikken toen bleek dat Carlos had gewonnen. En bij dat stukje over zijn familie. En Imkes gezicht. Ik ben te emo voor expeditie robinson!
Ik vond het helemaal niet leuk voor Imke (en Carlos) dat Carlos perse moest gaan zitten nadat z'n familie 'm gefeliciteerd had! Imke had m volgens mij heeeeeeeel erg graag ff willen knuffelen en feliciteren! Ik moest trouwens ook ff een traantje wegpinken toen dat neefje van 'm het niet meer droog hield, de schat PS (off-topic) : nog gefeliciteerd met je kleine!
ja he.. ik zat ook te wachten op de 'hug' van imke en carlos. Dat moeder en vriendin eerst waren logisch... maar daarna had ik haar wel verwacht... en daar hadden ze best op aan mogen sturen even.
Ik vond dat gepraat tussendoor echt verschrikkelijk. Zo langdradig. En aan het eind vond ik het juist heel snel gaan. Je ziet dat shot dat Carlos raak schiet en daarna is het enkel gespring in die studio. Geen shots van de reactie van Kaj en Soundos, hoe reageerden zij ter plekke? Niet Dennis of Nicolette die officieel Carlos tot winnaar uitroepen en zijn reactie daarop... en inderdaad, geen Imke - Carlos momentje! Het was opeens voorbij.
Tegenwoordig zie je steeds meer dat programma's zo abrupt stoppen en dan kan je verder kijken op facebook als ze daar live gaan. Best jammer.