Ik kijk er nu al naar uit! De BN'ers zijn op één na voor mij geen BN'ers Echt geen idee wie ze zijn, maar dat maakt me weinig uit. Het blijft vaak echt fijne tv!
Cabaretière Soundos El Amhadi is zich al tijden aan het voorbereiden op de uiteenlopende proeven van Expeditie Robinson. Is dat genoeg om The Last Man Standing te worden? Zij is zo Leuk! Kan zo om haar lachen..
Haha ik ken tot nu toe alleen Soundos en Carolina... omdat ze meededen aan Wie is de Mol? want verder kende ik ze ook niet Ik vond ze allebei niet bepaald leuk in WidM... De rest ken ik niet. Sommige namen alleen wel eens gehoord. Ben wel benieuwd naar de combinatie 'bekend' en niet-bekend.
Ik ken zoals gewoonlijk bijna niemand. Maar altijd leuk om te kijken. Wanneer is de eerste uitzending? Ik hoop dat ze, net als vorig jaar, gewoon gelijk beginnen ipv zo een voorstel aflevering eerst.
De volgende deelnemer is: Henk Poort. Henk Poort is de oudste deelnemer dit jaar, maar vergis je niet: Henk heeft een zwarte band in zowel judo als karate en zat jarenlang bij de commando’s. Vanaf 7 september bij RTL 5!
Ik lees net op insta dat vader en dochter Richard & Joëlle Witschge mee doen aan expeditie Robinson.. https://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/richard-witschge-en-dochter-joelle-in-expeditie-robinson
Ik kan niet wachten tot donderdag! BN-ers vind ik eigenlijk een groot woord want bij iedere naam die hier voorbij komt denk ik WIE?? Ze kunnen dus net zo goed weer expeditie maken met "normale" Nederlanders.
De lijst met deelnemers ER2017 1. Richard Witschge 2. Joëlle Witschge 3. Henk Poort 4. Brace 5. Soundos El Amhadi 6. Danny Froger 7. Carolina Dijkhuizen 8. Nicole Buch 9. Marieke Elsinga 10. Niels Gomperts 11. Roeland Fernhout 12. Anouk Hoogendijk 13. Herold uit Asten 14. Imke uit Enschede 15. Marlé uit Houten 16. Carlos uit Oldenzaal
1. Richard Witschge 2. Joëlle Witschge 3. Henk Poort 4. Brace 5. Soundos El Amhadi 6. Danny Froger 7. Carolina Dijkhuizen 8. Nicole Buch 9. Marieke Elsinga 10. Niels Gomperts 11. Roeland Fernhout 12. Anouk Hoogendijk 13. Lil kleine 14. Herold uit Asten 15. Imke uit Enschede 16. Marlé uit Houten 17. Carlos uit Oldenzaal
Hier meldt zich nog een enorme ER fan Ik ken de meeste 'bn'ers' ook niet, maar dat is met zo'n programma snel voorbij. Ik ben ook benieuwd hoe de bn'ers en niet-bn'ers met elkaar omgaan.
1. Richard Witschge 2. Joëlle Witschge 3. Henk Poort 4. Brace 5. Soundos El Amhadi 6. Danny Froger 7. Carolina Dijkhuizen 8. Nicole Buch 9. Marieke Elsinga 10. Niels Gomperts 11. Roeland Fernhout 12. Anouk Hoogendijk 13. Kaj Gorgels 14. Shelly Sterk 15. Lil kleine 16. Herold uit Asten 17. Imke uit Enschede 18. Marlé uit Houten 19. Carlos uit Oldenzaal Heb hem even aan gevuld, miste er een paar