Ik kan het dus echt niet hebben dat Soundos het gered heeft... Man, man, man wat erger ik me rot aan dat mens!
@Betsy ik zag het niet aankomen van Shelly dat ze alles zou eten. Ik had overigens kokhalsneigingen bij het zien er van
Ik ook niet! Ik dacht dat die na 2 happen al zou kosten, maar ze deed alsof ze een zak drop kreeg en last had van bodemdrift!
Ik denk dat ik gewoon geprobeerd had de puzzel zo op te lossen, dat eten kostte ook best wat tijd. En zo moeilijk was die puzzel nou ook weer niet.... Althans als je er even relaxt voor kan gaan zitten Vonden jullie de ontknoping van de samensmeltings proef ook zo spannend? ik zat zelf ook bijna te schreeuwen. Ik was echt blij dat Carlos het nog net haalde. En ja die Soundos, niet te geloven dat zij gewoon de samensmelting haalt zonder er echt iets voor te hoeven doen. Dat vond ik ook wel een beetje onlogisch aan die evenwichtsproef, de eerste 3 die de evenwichtsproef wonnen en die dus beter waren gingen naar de teams met het risico dat ze eruit gestemd konden worden en nummer 4 gaat gewoon rechtstreeks. Maar de volgende uitzending zal in iedergeval niet saai worden.
We zullen gaan zien hoe ze het nu gaat doen. Ze heeft wel de samensmelting gehaald, maar er zal toch nog vaak gestemd worden. Er zijn nog genoeg proeven om aan deel te nemen voor het spel ten einde is.
Ik had bij die puzzel denk ik voor 1 gerechtje gekozen, zodat ik wist wat de uitkomst moest zijn en hem dan verder zelf opgelost. Maar ik kan me ook indenken dat je door de spanning niet meer logisch kan denken en dan voor 3 tips gaat. Zo balen dat Soundos door is... Wat een mens is dat.
Ik vond de eerste twee tips van die puzzel ook echt 'duh'... Ik riep al voordat de tips er waren dat de uitkomst 15 moest zijn. Vind dat amper een tip te noemen. Pas met 'even nummers op de hoeken' zou ik er sneller uit gekomen zijn. Beetje flauw. Ik trek Soundos ook slecht. Aan de andere kant vond ik Carolina echt verschrikkelijk en had Marle ook mijn sympathie verloren na de actie met Herold. Dus ik gunde het alledrie die dames niet
Dat laatste heb ik ook idd wel een beetje...carolina vond ik ook niks. Hopelijk maakt de terugkomst van Soundos het weer spannender en gebeurt er tenminste weer wat!
Ik heb eilandpraat zitten kijken en daar vertelden marle en carolina dat ze wel 4 keer op een dag aten en ook aardige hoeveelheden en dat ze daarom minder wilden gaan eten, in de hoop herald te verzwakken. (Nog even over vorige week) Ik vond het eindelijk een beetje spannend deze week. Dat eten voor die puzzel vond ik ook wat overdreven. Ik riep gelijk al dat 5 in het midden moest, alleen die laatste tip had wel handig geweest misschien. Ik ben benieuwd hoe kaj zich nu gaat gedragen, nu hij niet meer de enige koning op de troon is.
ik denk dat je door de spanning écht niet meer normaal kan denken en dat handelen dan een veel makkelijkere keuze is, dus: eten maar! Want bij die puzzel dacht ik eerst ook; die kent toch inmiddels iedereen? Dat hij dan niet gelijk lukt- oke, maar 5 in het midden en 15 samen.. maar oke. Als je 'm niet kent dan zou ik verder denk ik toch hetzelfde doen. Zéker nadat je bij eerdere puzzels hebt gemerkt dat je er totaal niet uitkomt door na te denken, omdat er geen rust is. Soundos echt bizar. Marle vond ik wat minder inmiddels, dus ook niet erg dat ze naar huis is. Kaj vind ik top geweldig die uitspraken. Niels is de terechte eerste finalist denk ik. Ook al is hij irritant zelfverzekerd .